Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Kan man köpa en dj kontroll utan att köpa spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Kan man köpa en dj kontroll utan att köpa spelet? Finns en DJ Hero tråd ju. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48265 -- Men för att svara på din fråga, så tror jag inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag vet att man egentligen inte ska bumpa såna här trådar men min nyfikenhet leder mig till detta. Säg mig, vad ska du ha en sådan kontroll till ö.h.t? För jag kan inte finna någon nytta alls för denna kontroll förutom till spelet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag vet att man egentligen inte ska bumpa såna här trådar men min nyfikenhet leder mig till detta. Säg mig, vad ska du ha en sådan kontroll till ö.h.t? För jag kan inte finna någon nytta alls för denna kontroll förutom till spelet då! hans kanske gick sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 hans kanske gick sönder? this Kasst att man inte kan köpa en utan spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 this Kasst att man inte kan köpa en utan spelet.. Garanti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag vet att man egentligen inte ska bumpa såna här trådar men min nyfikenhet leder mig till detta. Säg mig, vad ska du ha en sådan kontroll till ö.h.t? För jag kan inte finna någon nytta alls för denna kontroll förutom till spelet då! Vad då bumpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts