Funnylin Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Vad betyder Hybernating i meningen att man är Hybernating medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Vad betyder Hybernating i meningen att man är Hybernating medlem? Att du är bannad, alltså att du inte kan skrva några posts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2002 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Att du är bannad, alltså att du inte kan skrva några posts... Jepp, men man är inte bannad, man kan bara inte posta. Om man däremot är bannad så står det "Banned". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Jepp, men man är inte bannad, man kan bara inte posta. Om man däremot är bannad så står det "Banned". fy sjutton vilken tur jag hade då...jag bara gissade på det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Måste passa på att be om ursäkt för min "Okunskap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts