Sniper Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Varmvatten. Kallvatten på sommaren då det ändå är så varmt. ...skölja munnen med alltså. Jag bryr mig inte om jag tar varmt eller kallt på själva borsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Varmvatten. Kallvatten på sommaren då det ändå är så varmt. ...skölja munnen med alltså. Jag bryr mig inte om jag tar varmt eller kallt på själva borsten. Man ska inte skölja munnen med vatten efter att ha borstat tänderna. Btw, när jag tänker efter så tror jag nog att jag förut sköljde i tandborsten i kallvatten. Undrar vad som fick mig att byta. Ska testa kallvatten ikväll tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Själv använder jag kallt vatten, ofta har det hänt att jag provat med varmt vatten då min mor alltid borstar med varmt vatten... Inget vidare dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Ljummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Ljumm1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag sköljer med kungsvatten eftersom jag är så jävla badass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Varmvatten. Därefter sköljer jag med tungt vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Alright, spill bönorna - vem hade mage att rösta varmvatten? Nejrå; men kallvatten har jag alltid kört, det känns naturligast. Ämnar att testa varmvatten ikväll, dock - ett frö av nyfikenhet såddes i mig! Jag provade, och... Tja, det var helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag provade, och... Tja, det var helt okej. Ska prova ikväll, kommer bli intressant. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Kör alltid på kallvatten. När jag var mindre och blev törstig efter tandkrämen brukade jag efter borstning även ha tandborsten under det rinnande kallvattnet ett tag - utan tandkräm på - och sen suga ur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Kör alltid på kallvatten. När jag var mindre och blev törstig efter tandkrämen brukade jag efter borstning även ha tandborsten under det rinnande kallvattnet ett tag - utan tandkräm på - och sen suga ur det. That sounds so.... EPIC! Redigerad 30 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Kör alltid på kallvatten. När jag var mindre och blev törstig efter tandkrämen brukade jag efter borstning även ha tandborsten under det rinnande kallvattnet ett tag - utan tandkräm på - och sen suga ur det. Hey, jag var inte ensam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 That sounds so.... EPIC! Hah - får jag säga mitt tycker jag att tandborstsugning är ungefär så långt ifrån "episkt" som det går. ...Men jag brukade också göra så när jag var mindre - och nu när jag tänker efter förstår jag inte riktigt varör jag någonsin slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag gjorde också så, eller kanske fortfarande utan att märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag provade, och... Tja, det var helt okej. Jag ska också prova, glömmer bort det hela tiden. Det är ju faktiskt ett test som kan förändra mitt liv. Kör alltid på kallvatten. När jag var mindre och blev törstig efter tandkrämen brukade jag efter borstning även ha tandborsten under det rinnande kallvattnet ett tag - utan tandkräm på - och sen suga ur det. Haha han bara läsa till ordet törstig innan jag fick upp en bild av att jag sög på tandborsten när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Man ska inte skölja munnen med vatten efter att ha borstat tänderna. Det beror ju helt på, så som jag har fattat det. Om man gör som mig, efter varje tandborstning använder... Vafan heter det, skit samma, en sån där grön flaska, munsköljningsmedel, som är görstarkt så det nästan gör ont. Det står på förpackningen att man ska skölja ur munnen efter att man har borstat, sedan använda detta! Vote: Varmvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Det beror ju helt på, så som jag har fattat det. Om man gör som mig, efter varje tandborstning använder... Vafan heter det, skit samma, en sån där grön flaska, munsköljningsmedel, som är görstarkt så det nästan gör ont. Det står på förpackningen att man ska skölja ur munnen efter att man har borstat, sedan använda detta! Vote: Varmvatten. Listerine. Vilket innehåller sprit. Och sprit torkar ut munnen. Så om man använder det för ofta så finns risken att man torkar ut munnen, vilket leder till ännu värre andedräkt. Du har säkert vaknat en morgon helt torr i munnen, så du vet nog effekten. Låter nog värre än det är, men tänkte bara lägga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Listerine. Vilket innehåller sprit. Och sprit torkar ut munnen. Så om man använder det för ofta så finns risken att man torkar ut munnen, vilket leder till ännu värre andedräkt. Du har säkert vaknat en morgon helt torr i munnen, så du vet nog effekten. Låter nog värre än det är, men tänkte bara lägga till Hur kan man använda det för ofta? Borstar du tänderna morgon och kväll använder du listerine två gånger om dagen. Listerine har även studier på att det stimulerar salivkörtlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Hur kan man använda det för ofta? Borstar du tänderna morgon och kväll använder du listerine två gånger om dagen. Listerine har även studier på att det stimulerar salivkörtlarna. Jag känner folk som borstar tänderna efter att dem ätit något. Och man bör äta 5-6 gånger om dagen. Så det går att använda för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Provade med varmvatten, det kändes lyxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts