Henkibojj Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Skulle det vara möjligt att minimera (dölja) enskilda forum istället för hela grupper som det är nu? Det finns vissa GTA-forum jag gärna minimerar men då måste jag minimera hela GTA-gruppen och det vill jag inte. Likaså med Datorforumet, jag kollar sällan in där och det vore trevligt att kunna minimera det enskilda forumet och inte hela Allmänt/Offtopic-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Skulle det vara möjligt att minimera (dölja) enskilda forum istället för hela grupper som det är nu? Det finns vissa GTA-forum jag gärna minimerar men då måste jag minimera hela GTA-gruppen och det vill jag inte. Likaså med Datorforumet, jag kollar sällan in där och det vore trevligt att kunna minimera det enskilda forumet och inte hela Allmänt/Offtopic-delen. Ska inte du som GTA-moderator ha full koll på hela gta-delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Ska inte du som GTA-moderator ha full koll på hela gta-delen? Det är tanken, men skrivs det inget i dem, så... Sen är det ju rapporter man först och främst ska hålla utkik efter, och de åtgärdar jag alltid så fort jag ser dem. Men att sitta och lusläsa varje post i varje tråd i varje forum efter något som kanske skulle kunna anses som regelbrott, det gör jag inte och kommer heller aldrig göra. Jag kollar däremot så gott som allt i IV-delen och vad som skrivs i SA, men mycket annat är antingen aldrig några poster i eller något värt att undersöka närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Känns som att det blev lite "back fire" där, va, Henke, va, va, Henke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Känns som att det blev lite "back fire" där, va, Henke, va, va, Henke? Haha Men, om vi säger såhäääärå, Dator och Teknik är ju inte mitt område, amirite? Och med de framtida forum vi kommer få kommer behovet öka. Sportforumet kommer jag tröttna på att klicka i "mark as read" på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts