Mathias Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 God morgon gubbar och pojkar! Jag försöker köra igång en installationsfil (Borderlands) när följande dyker upp: * Jag har prövat att köra i olika kompatibilitets-lägen - samma meddelande dyker upp. * Jag har prövat att köra som administratör - Ett meddelande om att filen, alltså den jag försöker köra, inte kan hittas. Har Windows 7, det är inte riktigt läge att kontakta någon support (*wink*), kan det ha med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Din fil kanske är korrupt. Har du 64-bitar eller 32-bitar? Jag har nämligen installerat prima på Win7 64-bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Din fil kanske är korrupt. Har du 64-bitar eller 32-bitar? Jag har nämligen installerat prima på Win7 64-bitar. Jag har samma som du och vet om personer som ska ha installerat det på samma, samma version av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Jo men jag menar att något kan ha gått snett vid införskaffningen av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts