Halo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Yo yo! Jag är på jakt efter en tidning som har nyheter på det mesta när det gället TV, dator, foto och telefoni, ja det mesta inom teknik helt enkelt. Vet att de nyheterna redan finns på diverse hemsidor men då jag gillar att läsa lite i tidningar innan jag lägger mig så är detta något jag söker efter och vill börja prenumerera på. Har verkligen noll koll när det gäller sådana tidningar så därför tänkte jag höra lite med er fellas. Har kikat lite på Allt om PC men vet inte riktigt om de erbjuder några nyheter om TV och telefoner m.m? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Inte bläddrat i något nummer själv tror jag... men detta ser väl lovande ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Inte bläddrat i något nummer själv tror jag... men detta ser väl lovande ut? Oh, den där hade jag missat totalt faktiskt, ska ge den ett försök, tackar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts