Lajnux Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Min dator sparkade mig nyss mellan benen. Efter att ha haft Spotify pausat i en timme eller två tänkte jag sätta på det igen och till mig förvåning kom det inget ljud. Började kolla runt lite på datorn om jag kunde råkat dra ner ljudet någonstans men jag kunde inte hitta något. Suck. Började dra ut och stoppa i sladdar till högtalarna igen i datorn i hopp om att det var någon kabel som åkt ut men det fungerar fortfarande inte. Någon som har något förslag? Klarar mig inte utan musik. Har ett Z-5500 till datorn om det hjälper något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Min dator sparkade mig nyss mellan benen. Efter att ha haft Spotify pausat i en timme eller två tänkte jag sätta på det igen och till mig förvåning kom det inget ljud. Började kolla runt lite på datorn om jag kunde råkat dra ner ljudet någonstans men jag kunde inte hitta något. Suck. Började dra ut och stoppa i sladdar till högtalarna igen i datorn i hopp om att det var någon kabel som åkt ut men det fungerar fortfarande inte. Någon som har något förslag? Klarar mig inte utan musik. Har ett Z-5500 till datorn om det hjälper något. Du har väl startat om datorn, kan hjälpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Du har väl startat om datorn, kan hjälpa...Ja, det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Ominstallera drivrutiner till ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts