Martin-123 Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kan man på något sätt köra en .exe fil som kräver admin, på ett vanligt användarkonto, utan att veta admin pw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 OS? Windows XP , kör på skoldator, så den är alltså kopplad till en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) nvm Redigerad 23 november, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kan man på något sätt köra en .exe fil som kräver admin, på ett vanligt användarkonto, utan att veta admin pw? Går inte, OM inte dom har lämnat något konto med inget lösenord Men som sagt, finns en anledning varför det är så ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kan man på något sätt köra en .exe fil som kräver admin, på ett vanligt användarkonto, utan att veta admin pw? Ska du installera ett program eller bara öppna .exe filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Ska du installera ett program eller bara öppna .exe filen? Hade tänkt mig installera Runes of Magic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Hade tänkt mig installera Runes of Magic! Bara att installera det på en USB-sticka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Bara att installera det på en USB-sticka? Jo, men det kostar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Om du ska installera ett program så är det bara att välja att inte installera det i program-mappen då det är den som oftast är låst- Själv installerade jag inne på vår skolas gemensamma hårddisk på servern där nior alltid har haft sin "dolda mapp" med cs, wc3 och allt möjligt som dataläraren aldrig hittar, nej nej. Redigerad 23 november, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Om du ska installera ett program så är det bara att välja att inte installera det i program-mappen då det är den som oftast är låst- Själv installerade jag inne på vår skolas gemensamma hårddisk på servern där nior alltid har haft sin "dolda mapp" med cs, wc3 och allt möjligt som dataläraren aldrig hittar, nej nej. Brukar installera i Norman/temp, men kan inte välja vart det ska installeras för att det blockas av att jag inte är admin för jag väljer. Men men, får la ta och skaffa mig ett USB-minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts