L_Voll Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag tror jag vet mer om vissa människor här än folk jag träffar varje dag irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Mer än det jag kallar för vänner? Nej. Mer än skolpolare & dylikt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Jag tror jag vet mer om vissa människor här än folk jag träffar varje dag irl. Hehe tror du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Mer än det jag kallar för vänner? Nej. Mer än skolpolare & dylikt? Ja. What he said. Man (jag) delar med sig mer av sina innersta tankar och känslor mer öppet på Internet, där man är relativt anonym, än i verkliga livet. Sedan finns det ju folk som dag ut och dag in slänger ut alla sina problem på Facebook, men det är en annan sak. Frågan är om man kan säga att man känner någon bara för att man vet vem dem är arg på, eller vad den har för relationsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 What he said. Man (jag) delar med sig mer av sina innersta tankar och känslor mer öppet på Internet, där man är relativt anonym, än i verkliga livet. Sedan finns det ju folk som dag ut och dag in slänger ut alla sina problem på Facebook, men det är en annan sak. Frågan är om man kan säga att man känner någon bara för att man vet vem dem är arg på, eller vad den har för relationsproblem. Jag tänkte likadant. Det känns som att man kan skilja på att veta mycket om någon och att känna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag tror inte jag känner någon speciellt "djupt" här. Väldigt ytligt isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Man får ju bara små glimtar av folks liv, ingen helthet what so ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Runt 2006-2007 gjorde jag nog det, i alla fall vissa (Tweak). Nu hänger jag med alldeles för dåligt på forumet och pratar alldeles för lite med folk på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Någon som är intresserad av en "Vad vet vi egentligen om varandra"-tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Någon som är intresserad av en "Vad vet vi egentligen om varandra"-tråd? Det skulle nog bara ge skrämmande resultat och få Umberto att (med god anledning) säga "vad var det jag sa, se så mycket ni exposat er på nätet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Det skulle nog bara ge skrämmande resultat och få Umberto att (med god anledning) säga "vad var det jag sa, se så mycket ni exposat er på nätet" Mja, jag tänkte också på det. Men å andra sidan skulle det vara väldigt intressant att se vad andra tror sig kunna om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Mja, jag tänkte också på det. Men å andra sidan skulle det vara väldigt intressant att se vad andra tror sig kunna om en. Öhm, mja, jo, men nu är det väl mitt paranoida jag som talar här: Nog för att informationen redan finns där, men skulle man googla duktigt vore det värre att hitta en sammanfattningstråd av fem års forumanvändande än att leta runt bland 6 000 posts efter något smaskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vad säger ni andra? Skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vem vet, om ni går igenom med denna idén kanske jag kan lära mig ett och annat om er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vem vet, om ni går igenom med denna idén kanske jag kan lära mig ett och annat om er. Du behöver inget veta eftersom du inte hänger här ändå. Men om det sker en comeback så viiisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vem vet, om ni går igenom med denna idén kanske jag kan lära mig ett och annat om er. Clemenza är tillbaka! Det var ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vad säger ni andra? Jag håller med Henki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vill ni göra det så vore det intressant läsning iofs men jag sätter integriteten såpass mycket högre att jag isf vill att ni exkluderar mig ur era sammanfattningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Man kan väl göra som så att folk som vill veta vad andra vet om en skriver det i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts