Kebab Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Finns det inte någon grupp/förening som kallar sig för någonting och som tror på tomten och tydligen har bevis för hans existens? Tror jag har hört det någon gång. Får mig osökt att tänka på Trädgårdstomtarnas Befrielsefront. http://www.facebook.com/group.php?gid=6041...?gid=6041467541 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Nej, jag tror inte på tomten. Men jag kommer ihåg att jag verkligen gjorde det när jag var mindre. Ett par år låg jag på en madrass vid julgranen. Vaknade dock aldrig när mina föräldrar la dit klapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) Nope. Slutade tro när morsan gav våran "tomte" någon hundrig för besväret vid dörren. DAMN vad jag minns det där, trots att jag bara var runt 5. edit; Men när klapparna väl delas ut så tror man ju faktist på han en liten stund! Redigerad 22 november, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Jag minns precis vid vilken tidpunkt jag slutade tro på Tomten. Det var hemma hos min mormor (hela familjen var där på Julafton) och jag var väl runt 6 år. Jag hade det tråkigt, så jag gick runt i lägenheten och letade efter mormors katt. När jag öppnar dörren in till mormors sovrum så ser jag alla paket (säkert runt 25-30 st) stå i stora högar runt om i rummet. "Men, vad gör de här? Ska inte Tomten komma med dem i en stor säck? Eller har jag blivit grundlurad?" tänkte jag. Sen den dagen tror jag inte på Tomten. Men jag vill tro för att det är så mysigt! Redigerad 23 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. Hahahahaha! Det där gjorde min kväll! Stackars sate! Redigerad 23 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. Snälla förlåt mig men jag började asgarva när jag läste det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Det är väl klart att tomten finns! Han besöker oss varje jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Tomten är the dopest shit around Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts