Saleen Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Tänkte formatera om hårddisken på min laptop, men när jag bootar ifrån xp-skivan så säger den att den inte hittar C:. Halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) HDDn som gått sönder? Gör den konstiga ljud? Prova med att unplugga och plugga om den! Redigerad 21 november, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 HDDn som gått sönder? Gör den konstiga ljud? Prova med att unplugga och plugga om den! ... men jag kan starta datorn och gå in i OS'et osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Har du många hårddiskar? En polare hade samma problem för att han hade så många. Så han kopplade ur alla förutom C:, och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Har du många hårddiskar? En polare hade samma problem för att han hade så många. Så han kopplade ur alla förutom C:, och då funkade det. Nej. En hårdisk. 2 Partitioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Inte så att du har någon lustig hårddisk som kräver drivrutiner under installationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Inte så att du har någon lustig hårddisk som kräver drivrutiner under installationen? Jag har läst lite om det och det är väl möjligt. Hur tror ni man fixar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Om du installerar från Vista till XP så måste man ändra något i BIOS för att installationen ska hitta C:. Jag är inte säker på hur det där är, men jag hade samma problem när jag blev impulsless på Vista och ville köra i XP. Jag gav upp, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 XP till XP. Lämnade in datorn till våran it-tekniker på skolan. Han får fixa det åt mig. Hämtar den imorgon och hör vad han har att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts