kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Det är så att jag vill avinstallera min touchpad eller rättare sagt drivrutinen för touchpad. Men varenda gång jag avinstallerar den så kräver den omstart och när jag väl startat om den kommer det istället upp ett meddelande att jag installerat den. Hur kommer det sig och varför? Vad ska jag göra för att få den avinstallerad? Har ingen cd i cd-läsaren och har provat att installera om drivrutinen för att sedan avinstallera den. Fungerar ej. So, what to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Stäng bara av touchpaden med knappen som finns dÄÄÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Stäng bara av touchpaden med knappen som finns dÄÄÄR. Alla laptops har inte en sån knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Stäng bara av touchpaden med knappen som finns dÄÄÄR. Har inte en sådan knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Det är så att jag vill avinstallera min touchpad eller rättare sagt drivrutinen för touchpad. Men varenda gång jag avinstallerar den så kräver den omstart och när jag väl startat om den kommer det istället upp ett meddelande att jag installerat den. Hur kommer det sig och varför? Vad ska jag göra för att få den avinstallerad? Har ingen cd i cd-läsaren och har provat att installera om drivrutinen för att sedan avinstallera den. Fungerar ej. So, what to do? Varje gång du avinstallerar den så installerar Windows den atuomatiskt. Men är det så att du inte vill använda den så ska det finnas ett alternativ för att stänga av den i Windows mus alternativ som finns i kontrollpanelen. Annars så kan du ju bara i enhetes hanteraren istället för att avinstaller så välj avaktivera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Varje gång du avinstallerar den så installerar Windows den atuomatiskt. Men är det så att du inte vill använda den så ska det finnas ett alternativ för att stänga av den i Windows mus alternativ som finns i kontrollpanelen. Annars så kan du ju bara i enhetes hanteraren istället för att avinstaller så välj avaktivera! Var i enhetshanteraren avaktiverar jag den? Har gått in i enhetshanteraren och hittat musen, men vet ej vart jag ska trycka. Jag hittar då inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Var i enhetshanteraren avaktiverar jag den? Har gått in i enhetshanteraren och hittat musen, men vet ej vart jag ska trycka. Jag hittar då inget. Hittar du din touchpad i enhetshanteraren ska det räcka med ett högerklick>egenskaper>avaktivera enhet. (:!!! Redigerad 21 november, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Hittar du din touchpad i enhetshanteraren ska det räcka med ett högerklick>egenskaper>avaktivera enhet. Går inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Går inte (:!!! Du kollade i mus alternativen också? Då vet jag inte mycket mer. Det kanske går om du laddar ner dom senaste drivrutinerna OCH mjukvaran som tillhör, till min IBM T60 så kan jag ladda ner mjukvara som tillåter mig stänga av touchpad. Eller om du vill betala: No Touchpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Du kollade i mus alternativen också? Då vet jag inte mycket mer. Det kanske går om du laddar ner dom senaste drivrutinerna OCH mjukvaran som tillhör, till min IBM T60 så kan jag ladda ner mjukvara som tillåter mig stänga av touchpad. Eller om du vill betala: No Touchpad Haha, herregud. Laddade ner trialversionen av No Touchpad och när jag disabla via den så fungerade touchpaden fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts