Mark Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Okej grabbar, igår kväll när jag inte kunde somna låg jag och funderade. Jag är säkert inte den enda som brukar blanda Cola och Fanta (Sprite kan man ju ta också som en tredje ingrediens) när jag är ute och äter. Det blir ju mycket godare än att bara ta Cola eller bara ta Fanta! Då fick jag en snilleblixt! Varför har man ännu inte lanserat en läsk som har dessa två blandningar? Jag menar, den skulle säkert göra succé! Fast i och för sig kanske det skulle ta bort charmen av att blanda läsk på matställen. Anyways! Jag tycker att det är en superidé! Om jag vore ett stort läskföretag skulle jag marknadsföra den här idén på stört! Drycken kan heta..Orange Cola! Eller varför inte Coca-Fanta! Colafanta! - Har ni några superidéer som ligger där och trycker? Eller ni kanske rent utav har en superuppfinning som ligger under sängen och trycker? Tveka inte! Jag VET att ni har uppfinnartalang! Obligatorisk bild på Oppfinnar-Jocke Nu hoppas jag verkligen att det här blev rätt forum också. Redigerad 19 november, 2009 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Blanda cola och fanta?! Fy f*n... fast det kanske är gott, vaniljglass och cola var ju faktiskt gott trotts allt. Ska fundera på nått jag kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Två grejer jag har funderat på de senaste dagarna är: 1. Varför satsar inte Google på en bildhost? 2. Undrar just om det skulle bli en hit att skapa en ny verision av gamla men populära MMORPG som Tibia eller Runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Cola + Fanta verkar vara populärt i tyskland, iaf nere i nord-väst, finns att köpa på de flesta ställen. Dock minns jag inte vad mixen here :/ Enda stället jag brukar blanda på är Ikea (smidigt när man fyller själv), mestadels cola sen en liten skvätt fanta, yummy <3~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Cola + Fanta är så jävla gott så det inte är sant. Ibland så festar jag till det med en öhm Black Orange kallar vi dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Cola/Fanta var väldigt populärt i sverige under 90talet. Det hade ett eget namn med har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Vem sitter å slaffsar med 2 olika läsksorter när man äter ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Vem sitter å slaffsar med 2 olika läsksorter när man äter ute? Väldigt smidigt om man är på ett uteställe där man själv tar drickan i automat, bara att fylla pappmuggen med cola till hälften och resten fanta (eller hur mycket man nu vill ha av varje). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Cola/Fanta var väldigt populärt i sverige under 90talet. Det hade ett eget namn med har jag för mig. +1 på det. Minnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Vem sitter å slaffsar med 2 olika läsksorter när man äter ute? Jag gör inte det när jag är ute utan mer när man har båda drickorna hemma, då kan det vara nice att blanda. EDIT:Stavfel EDIT2: Eller så som RavenE säger, t.ex på Burger King här hemma så får man göra så. Redigerad 19 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Om läsken: Spitze heter det iallafall i österrike. "EINE GROSSE SPITZE DANKE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Mezzo Mix och Spitze är samma, men den kallas Mezzo i tyskland ^^ Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Två grejer jag har funderat på de senaste dagarna är: 1. Varför satsar inte Google på en bildhost? 2. Undrar just om det skulle bli en hit att skapa en ny verision av gamla men populära MMORPG som Tibia eller Runescape? Tibia 7.4-7.5~ish skulle jag börja lira alla dagar i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Med ny verision menar jag förstås med dagens standarder. 3D och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Med ny verision menar jag förstås med dagens standarder. 3D och grejer. Det vore inte Tibia! Det är ju det som gjort att det är ett så tråkigt spel nu, att man går ifrån enkelheten Redigerad 21 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Hehe, jo sant. Fast gameplay behöver ju nödvändigtvis inte bli krångligare bara för att spelet är snyggare. Det hade varit ett intressant experiment iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Spotify till andra mobiler än Android och iPhone skulle ju vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Spotify till andra mobiler än Android och iPhone skulle ju vara något. Det kom till Nokia igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Det kom till Nokia igår! Jabadabadoo! Det fanns till min Omnia Lite. Fast det kostar ju 100kr/mån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jabadabadoo! Det fanns till min Omnia Lite. Fast det kostar ju 100kr/mån Allting i livet är inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts