eXotic Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Hejsan, jag ska in ikväll eller imorgon och köpa nya tomma CD-skivor. De jag har haft fram till nu har varit riktigt dåliga, fungerar inte i alla spelare och så vidare. I alla fall så tänkte jag be er att komma med tips på vilka märken som är bra. Säkra kort så att säga. Känner ni att ni använt ett märke som fungerat helt underbart så är det bara att skriva det här i tråden. Skriv gärna om ni stött på ett märke som inte alls är bra, så kan jag undvika det märket i hyllorna. Tack på förhand! P.S kom ihåg att det är CD-skivor jag ska köpa, och inte DVD-skivor, där har jag redan en full spindel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 TDK är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 TDK är bra. Haha, det var TDK jag körde med nyss, skivorna som inte fungerade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Verbatim, traxdata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Taiyo Yuden ska vara riktigt bra. Kan vara aningen svåra att få tag i dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 (redigerad) Traxdata har jag alltid använt, inga problem med dom! Redigerad 18 november, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Oj, jag glömde att följa upp här. Det blev Traxdata, det märket fick flest röster och mina DVD-skivor är Traxdata och har fungerat utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts