Fredrico Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Jag har laddat ner lite fonts... men dom funkar ju inte, jag har testat att starta om datorn... och dom funkade på min gamla dator... Vet nån vad jag ska göra för att dom ska funka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Har du lagt fom i C:\Windows\Fonts (C:\WINNT\Fonts för NT-baserade system)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Jepp... jag har lagt dom i C:\Windows\Fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 är dina hemladdade typsnitt i rätt format? och ligger det massa andra typsnitt i den mappen? och vilket program testade du det i sen? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 (redigerad) Dom är i formatet "ttf"... alla andra teckensnitt ligger där, jag testar dom i w.o.r.d!!... det är bara två av dom som jag har laddat ner som funkar... Redigerad 20 mars, 2003 av GTA_FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Nu när vi ändå snackar om fonts så kan ni gå in på den här hemsidan för snygga fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Nämen oj!! Vilken bra sajt Ehh... nu när jag laddade ner en så började några av dom gamla att funka... (:!!! ...lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 den sidan var bra, men tyvärr finns ju inte å,ä och ö.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 http://www.1001fonts.com/ bättre sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 http://www.1001fonts.com/ bättre sida okey, tittar in den just nu..... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Tack för länkarna, har laddat ner massor (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Tack för länkarna, har laddat ner massor ok, jag med! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts