Kebab Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Vann Vicke Ecks med en enda röst? Grattis! Fan vad kul att det blev så jämnt för ovanlighetens skull. Nu är jultävling ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Vann Vicke Ecks med en enda röst? Grattis! Fan vad kul att det blev så jämnt för ovanlighetens skull. Nu är jultävling ett måste! Två st. tror jag det var när stunden var inne. 14-12 Men det var ändå jävligt jämt. Så ni är sugen på en jultävling också? =) Edit: Håller med att det var jävligt kul att det var så jämt också. Har ofta brukat varit så att någon person får 80% av rösterna eller så. Inte lika roligt då. Redigerad 26 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Två st. tror jag det var när stunden var inne. 14-12 Men det var ändå jävligt jämt. Så ni är sugen på en jultävling också? =) Ja Ja Ja !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 (redigerad) *BUMP* Hahaha, sitter här och garvar åt hur folk kallar mig en duktig sångare! Funderar lite över en Song Contest '11 för att visa er att jag inte alls kan sjunga. Redigerad 23 september, 2011 av VickeX 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 *BUMP* Hahaha, sitter här och garvar åt hur folk kallar mig en duktig sångare! Funderar lite över en Song Contest '11 för att visa er att jag inte alls kan sjunga. Haha, kör för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts