Flaskan Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Friends... Tackar vet jag Kebab och Knattarna. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Läskigt jämn alltså! När tänker du 'stänga' omröstningen Boomer? Du borde för övrigt lägga upp din låt ändå, och så får vi se hur många som skulle ha röstat på dig om du deltagit med den. x) Och Raven, vad är det förresten för konstig version av "I'll be there for you" du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Läskigt jämn alltså! När tänker du 'stänga' omröstningen Boomer? Du borde för övrigt lägga upp din låt ändå, och så får vi se hur många som skulle ha röstat på dig om du deltagit med den. x) Och Raven, vad är det förresten för konstig version av "I'll be there for you" du har? Står i första inlägget, på onsdag. ..och eftersom du bad så snällt. http://www.youtube.com/watch?v=C-2-g2yh7sc Redigerad 20 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Står i första inlägget, på onsdag. ..och eftersom du bad så snällt. http://www.youtube.com/watch?v=C-2-g2yh7sc Hade fått min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Hade fått min röst. (:!!! +1. Röstade på VickeX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 4 Röster på Kebaben! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Snart är det dags för rösträkning, grabbs. Så har ni inte röstat, se till att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Snart är det dags för rösträkning, grabbs. Så har ni inte röstat, se till att göra det. När får vi det officiella resultatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 När får vi det officiella resultatet? Jag gissar att vi får veta det på onsdag, då röstningen avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Mina damer, det verkar som vi har en vinnare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Om det nu skulle bli lika, skulle en finalisttävling vara intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Weener och VickeX på delad första plats med 12 röster var, jag på andra plats med 10 röster och Kebab på tredjeplats med 5 röster! Grattis grabbar! Ni är riktigt bra på att sjunga båda två ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Om det nu skulle bli lika, skulle en finalisttävling vara intressant? Mabye (som jag förut stavade det), mabye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Bring it on, fellas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Då har det gått en hel vecka sedan jag startade detta, och som jag lovade så skulle rösterna räknas idag. ' Uppenbarligen så är vinnaren VickeX, och får därför denna fina knappen. http://pici.se/pictures/nLYNEJhzf.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) Då har det gått en hel vecka sedan jag startade detta, och som jag lovade så skulle rösterna räknas idag. ' Uppenbarligen så är vinnaren VickeX, och får därför denna fina knappen. http://pici.se/pictures/nLYNEJhzf.png Yay! Tack till alla som röstat! Sedan tycker jag bara konceptet är kul. Skoj att göra en låt! Jag har funderat på om det vore kul med en tredje och sista tävling för 09? Jultema igen. Någon som är på? Isf lägger jag nog upp tråden den första december... Eller första advent. Edit: Skulle vara kul att få veta vilka dom två sista rösterna på mig var ifrån. Jag och Weener låg ju lika för bara någon timme sedan. Redigerad 25 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Jag vill ha en till sångtävling ! Det var skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Edit: Skulle vara kul att få veta vilka dom två sista rösterna på mig var ifrån. Jag och Weener låg ju lika för bara någon timme sedan. Det var du med dina fakeaccs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) Det var du med dina fakeaccs Det verkligen luktade iver att bortförklara sig om den posten! Redigerad 25 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts