Xazzi Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Vicke! Fastnade i smaken, inte mycket mer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 (redigerad) VOTE: VickeX ftw @ 00:57! Du kan ju sjunga, faktiskt, så om du törs får du gärna klämma i ordentligt nästa tävling. Ingen kan sjunga bra "under the breath", så ställ dig likt Pål Pått och börja vråla Bamse började bra men när Weener goes Darin goes också hans röster... Jag tyckte det kändes så rätt att göra det där vid 57 alltså! Men det jag är mest stolt med är slutrefrängen och mina "aaah" i bakgrunden utav den refrängen... Lyssnar igenom låtarna igen nu... Tror att jag ska rösta på Martin... Edit: Röstade på Martin-123. Bra låt som verkar väldigt svår att sjunga. Du är kanske inte den bästa på att sjunga men det känns på något sätt mer verklighetstroget då (texten), och låten i sig är bara mysig. Redigerad 18 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Kebab for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Stackars Raven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Stackars Raven! Det var synd att han råkade välja samma som Vicke, som spelade in i bättre kvalle och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 (redigerad) Det var synd att han råkade välja samma som Vicke, som spelade in i bättre kvalle och så Kanske var jag som valde samma som han? Nu leder Renard Redigerad 18 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Javisst, men huvudgrejen är att ni har samma låt och din bakgrundsmelodi har bättre ljudkvalité. Då hamnar lätt Raven i skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Stackars Raven! Ja, tröströsta!1 Javisst, men huvudgrejen är att ni har samma låt och din bakgrundsmelodi har bättre ljudkvalité. Då hamnar lätt Raven i skuggan Precis, Vicke gjorde ett bättre jobb! Är skoj att vara med i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 3 RÖSTER PÅ KEBAB NUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Tack alla som röstar på mig! Fan vad gulliga ni är i era motiveringar . Trodde att jag skulle få max en röst. Sympatiröst dessutom. Men delad förstaplats (just nu) med en så duktig sångare som Vicke hade jag aldrig kunnat drömma om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Fan Renard, du skulle passa bra som radiopratare tror jag. Jag röstade på Weener. Jag hade svårt att välja någon specifik bland kareoke-gänget så jag gick på Bamse som stack ut lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Fan Renard, du skulle passa bra som radiopratare tror jag. Faktum är att jag har funderat på att bli radiopratare. Gillar att prata och disskutera, så kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Vote: Weener Lyssnat låten 5 gånger nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Jag bryter den uppenbara trenden och röstar på Renard. Känns som att han lagt ner mycket hjärta i låten. Renard! Det softa försnacket och seriösa sånginsatsen går rakt in i hjärtat. <3 Bara så ni vet får Renard min röst pga följande anledningar. Åh, jämnt skägg atm! Åtta röster på Vicke, Hugo och Renard! Redigerad 19 november, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Renard leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Weener for president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Haha, tack för stödet Flaskan. Jag röstar på Vicke Ecks, mycket bra! Weeners var givetvis bäst gjord, men jag har så svårt att acceptera att det faktiskt finns en text till Bamse-låten. Det fanns det bedömt inte på min tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Jävlar vad jämnt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Vicke KUNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Friends... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts