Boomer Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Ladies and gentlemen, ladies and gentlemen! Welcome, welcome to the greatest show on earth. Blah, blah, blah. Utan extra fördröjning, så sätter vi igång med spektaklet. Deltagarna är följande (Nej, det blev inte så många. Nej, jag är inte med.); Kebab VickeX RavenE Weener Renard Martin-123 Vem får din röst? Jag vet inte, men berätta gärna för oss efter du lagt den. Räkningen av rösterna görs på nästa onsdag, så ni har en dryg vecka på er att fixa fram en vinnare! Rösta inte på Weener! PS) Eftersom jag inte är så awesome på detta med polls, så får det bli som det blir. *edit* Vill ni streama, kan ni göra't här; http://gizgiz.nu/gsc2/ Massor av credz går till Gizmo, etc. etc. Redigerad 17 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Min röst gick till Vicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Vicke får min röst! Bra låtval, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Jag bryter den uppenbara trenden och röstar på Renard. Känns som att han lagt ner mycket hjärta i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Får väl rösta på Weeners bidrag, den här gången. Tummarna upp för Bamse-temat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Haha, Vicke var skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Min röst går lätt till Renard eftersom han verkar vara mest seriös och sjunger bra. Men jag gillade Vicke också... Redigerad 17 november, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Renard! Det softa försnacket och seriösa sånginsatsen går rakt in i hjärtat. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Bara jag som bara hör dem 5 första sekunderna av låtarna? EDIT: Fixat nu. KEBAB, VILKEN KILLE ALLTSÅ! Redigerad 17 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Kebab får min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Kebab får min röst! Min med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 VOTE: VickeX ftw @ 00:57! Du kan ju sjunga, faktiskt, så om du törs får du gärna klämma i ordentligt nästa tävling. Ingen kan sjunga bra "under the breath", så ställ dig likt Pål Pått och börja vråla Bamse började bra men när Weener goes Darin goes också hans röster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Bamse började bra men när Weener goes Darin goes också hans röster... Haha, Darin!? WTF! Det gjorde mig lite ledsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Bamse började bra men när Weener goes Darin goes också hans röster... Nu tycker jag du är ute och åker lite skrinda faktiskt... Weener får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Fan vad ni är duktiga! Renard, stor eloge till dig som sjunger utan musik. Du gör ett bra jobb. ViceX, du har jäkligt bra röst, hade du tränat lite så hade du nog inte gjort bort dig i idol. =) Men min röst går till Weener. Din du sjöng absolut bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Sjukt jämt, men min röst gick till Martin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Stod mellan Bab'ster och Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Låg mellan Vicke och Renard, blev Vicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Tack till de som röstat på mig, och de fina orden (även om de inte är sanna ) Ska lyssna och rösta när jag kommer hem inom en timme eller så. Göra bort mig i idol skulle jag väl inte göra. Sjunger väl ungefär lika dåligt som de flesta. Men jag är inte dålig eller bra nog för att ens få träffa tv-juryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Tack till de som röstat på mig, och de fina orden (även om de inte är sanna ) Göra bort mig i idol skulle jag väl inte göra. Sjunger väl ungefär lika dåligt som de flesta. Men jag är inte dålig eller bra nog för att ens få träffa tv-juryn. Det jag säger, hade du varit med i idol, hade du inte gjort bort dig. =) Du sjunger bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts