L_Voll Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Går det att fixa någon funktion som döljer text för personer som inte är medlemmar och google så att man kan skriva om mer privata saker utan att leda in folk på forumet? Då menar jag inte hela poster utan bara vissa ord eller namn som kan vara extra känsliga. EDIT lite egoistiskt när jag tänker efter... men är det ingen som har känt ett behov av detta? Redigerad 16 november, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Jag skulle också vilja ha det, ifall det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Om det nu går att få till på ett sätt som gör att det inte överanvänds tycker jag det låter ok. (fan vad många tips du kommer på L_Voll!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Si! Låter väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Lås loungen för gäster. Problem solved. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Lås loungen för gäster. Problem solved. :yes: Fast det finns ju en del trådar i Allmänt där man kan tala om saker man kanske inte vill att alla ens vänner ska få nys om så fort de googlar ens namn också. Edit: Ovänner också, kanske.. Redigerad 17 november, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Om det nu går att få till på ett sätt som gör att det inte överanvänds tycker jag det låter ok. (fan vad många tips du kommer på L_Voll!) De kommer när jag diskar Och håller med felshoe, t.ex festtråden. Redigerad 17 november, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Fast det finns ju en del trådar i Allmänt där man kan tala om saker man kanske inte vill att alla ens vänner ska få nys om så fort de googlar ens namn också. Edit: Ovänner också, kanske.. Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m... Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 De kommer när jag diskar Och håller med felshoe, t.ex festtråden. Har du något med produktutveckling att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m... Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum. Bild på dig själv håller jag med om att den borde flyttas till loungen, men kärlekstråden? Är det inte en synnerligen diskussionsgivande topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m... Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum. Känns lite onödigt att flytta över alla de där. Vi kommer ju inte, tror jag, få till ett superseriöst allmäntforum så lite mer seriösa, om än personliga, trådar borde få ligga kvar där. Annars har ju snart hela Allmänt som vi känner till det flyttats till Loungen. Även om de du skriver här under är rätt bra argument... Hmm. Redigerad 17 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Bild på dig själv håller jag med om att den borde flyttas till loungen, men kärlekstråden? Är det inte en synnerligen diskussionsgivande topic? Hmm. Kanske. Jag tänkte väl mest på att det är en tråd där vissa skriver lite privatare saker och av den anledningen skulle det kanske vara eh.. "bekvämare" om den låg i en eventuellt låst lounge. edit: Tweak: Allmänt som vi känner det SKA avvecklas, styckas och övergå i mindre delforum i framtiden. Trådarna behöver dock givetvis inte flytta till loungen. Jag har funderat på att föreslå ett Fritid&Sport-forum där t.ex. Festtråden kan finnas. Redigerad 17 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Har du något med produktutveckling att göra? Haha Nej, men kanske något jag borde satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts