devonmark Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 jag håller på med utbildning för dator och tänkte i och med att ni redan hackat på mig när jag gett svar efter min kapabla möjlighet.. så ni kan ju berätta lite för mig om datorns olika delar vad man ska söka efter m.m.. även tala om bra program ni använder t.ex. antivirus och sådana saker.. tack för all info ni kan tänkas lämna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) jag håller på med utbildning för dator och tänkte i och med att ni redan hackat på mig när jag gett svar efter min kapabla möjlighet.. så ni kan ju berätta lite för mig om datorns olika delar vad man ska söka efter m.m.. även tala om bra program ni använder t.ex. antivirus och sådana saker.. tack för all info ni kan tänkas lämna Visst kan vi hjälpa dig, men en fråga? Varför Gtasajten då Sweclockers finns? Och om vi skall svara på något så måste du fråga oss.. HIT ME! Redigerad 15 november, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
devonmark Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Visst kan vi hjälpa dig, men en fråga? Varför Gtasajten då Sweclockers finns? Och om vi skall svara på något så måste du fråga oss.. HIT ME! slank in här på nått vis.. orkade inte hoppa genom massa forum.. men du var snabb på det med tuneup utilities så du kanske kan rekomendera nått annat program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 slank in här på nått vis.. orkade inte hoppa genom massa forum.. men du var snabb på det med tuneup utilities så du kanske kan rekomendera nått annat program?? Beror helt på. Om du inte spelar eller gör något som kräver mycket prestanda och kan betala för mjukvaror på nätet så är Tuneup perfekt, även deras företags version av TuneUp är bra. Det är enkelt att förstå och ger mycket, men sedan så är det alltid igång i bakgrunden som en tjänst. Men det beror ju också på problem, är datorn seg? för mycket skit filer eller skit i registret? Ccleaner är ett underbart program som är gratis och gör vad det är ämnat för att göra. Sedan så skulle jag gå igenom alla program som startar med Windows, sådana som Msn, skype, Adobe, Live Update, Steam, Open office helper, Office guide och andra skit saker som jag inte behvöer hela tiden. I tråden där detta startade så skulle jag inte tro att det är mjukvaruproblem, utan bara att det är något som ägaren har märkt nu. Men jag vet inte. Om du har en fråga, så hjälper det att nämna nyckel saker. För te.x om din dator går segt, nämn OS, Ålder(sedan formatering) och ibland spec(vad som finns i) på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
devonmark Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Beror helt på. Om du inte spelar eller gör något som kräver mycket prestanda och kan betala för mjukvaror på nätet så är Tuneup perfekt, även deras företags version av TuneUp är bra. Det är enkelt att förstå och ger mycket, men sedan så är det alltid igång i bakgrunden som en tjänst. Men det beror ju också på problem, är datorn seg? för mycket skit filer eller skit i registret? Ccleaner är ett underbart program som är gratis och gör vad det är ämnat för att göra. Sedan så skulle jag gå igenom alla program som startar med Windows, sådana som Msn, skype, Adobe, Live Update, Steam, Open office helper, Office guide och andra skit saker som jag inte behvöer hela tiden. I tråden där detta startade så skulle jag inte tro att det är mjukvaruproblem, utan bara att det är något som ägaren har märkt nu. Men jag vet inte. Om du har en fråga, så hjälper det att nämna nyckel saker. För te.x om din dator går segt, nämn OS, Ålder(sedan formatering) och ibland spec(vad som finns i) på datorn. ok.. men jag ville bara ha förslag.. inga problem med dator nu.. sitter vid en bärbar nu desutom för attskärmen till stationära är inne på service.. sen vill jag lära mig om mac.. så om du kan nått om det så kan du gärna berätta.. t.ex hur det fungerar med nätverk på dom, vad fins det för spel man kan ha där och lana med andra som har pc m.m. Redigerad 15 november, 2009 av devonmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts