Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 det e en rampage jag har fastnat på man ska döda 20 hoods men vilka e hoods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 tror att de e dom me blåa jeepar och palm skj :"> ortor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Nej det är det gänget med röda jackor på SSV. Redigerad 23 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 ja men alla hoods jag dödar räknas inte det är jätte konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Då skall du nog göra headshot ( skjuta dom i huvudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 men då står det ju det när man tar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jag tror man ska göra en driveby...jag har för mig att jag gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 nej det är inte drivebyes det står allt man ska göra och det står inte driveby plus att vissa räknas vissa inte och jag skjuter dom bara helt vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts