eliizar Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Finns det något bra program som känner av vad som behöver uppdateras och gör detta automatiskt, skulle verkligen behöva en riktig uppdatering till datorn då spel och liknande laggar när jag kör. T.ex uppdatering av grafikkort. Även nått bra program som städar ur hela datorn på allt skit som man inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Finns det något bra program som känner av vad som behöver uppdateras och gör detta automatiskt, skulle verkligen behöva en riktig uppdatering till datorn då spel och liknande laggar när jag kör. T.ex uppdatering av grafikkort. Även nått bra program som städar ur hela datorn på allt skit som man inte använder. Rensa datorn: ccleaner Hålla koll på program (skall snart komma för drivrutiner också): Software Informer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Tack, skulle gärna vilja ha hjälp att hitta nya drivrutiner till mitt grafikkort om någon skulle vilja hjälpa till? Nvidia geforce 7600 gt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
devonmark Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Tack, skulle gärna vilja ha hjälp att hitta nya drivrutiner till mitt grafikkort om någon skulle vilja hjälpa till? Nvidia geforce 7600 gt bara att gå ut på nvidias hemsida.. kan plocka fram en länk som tar dig exakt dit du vill.. vänta lite bara.. [url=http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk] där fyller du i allt bara så kommer den senaste uppdaterinen som finns till ditt kort där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Rensa datorn: ccleaner Fett! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Använder denna tråden igen. Fråga: Vad kan man göra för att fixa problemet, spela som t.ex Battlefield Vietnam och random spela på internet laggar när man spelar? Har uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Använder denna tråden igen. Fråga: Vad kan man göra för att fixa problemet, spela som t.ex Battlefield Vietnam och random spela på internet laggar när man spelar? Har uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet. Skulle tänka mig det är din uppkoppling jag har själv lagg etc när jag spelar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Nien, jag har bra uppkoppling. Hade dock reält dammigt så hoppas det funkar då. gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Nu snor jag tråden för en fråga om CCleaner: När man går igenom de grejer som kommer rensas och klickar på "Applikationer" så finns Google Earth, Adobe Reader, Office, Flash Player, WMP mm mm med i listan över saker som kan rensas. Vad är det som rensas i dessa? Försvinner något viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredawl09 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 tjena tjena, jag söker ett litet spel som är mmorpg, behöver inte alls va bra grafik eller nått vill bara ha nått litet och spela när man har tradigt på si sådär max 50 mb? helst inte fullscreen tack i förhand poss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Spambot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Spambot? Sätter mina tre sista kronor på att vi har en förbaskad spamrobot att handskas med! Kom igen grabbar, vi måste förgöra honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts