95alexander95 Skrivet 17 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 1 december så ska jag försöka att fixa ett jultema på sidan. Men hör ni, vet ni ingenting mer jag kan ha på sidan, något unikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 1 december så ska jag försöka att fixa ett jultema på sidan. Men hör ni, vet ni ingenting mer jag kan ha på sidan, något unikt? Ptja, det var ju någon på detta forum som ville ha svenska releasedatum för spel. Kanske något sådant. Även om det lär innebära mycket jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Ptja, det var ju någon på detta forum som ville ha svenska releasedatum för spel. Kanske något sådant. Även om det lär innebära mycket jobb. You don't even remember my name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 18 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 (redigerad) Ptja, det var ju någon på detta forum som ville ha svenska releasedatum för spel. Kanske något sådant. Även om det lär innebära mycket jobb. Det skulle ju vara bra. Dock väldigt mycket jobb för mig. Någon på forumet som har lust att ladda upp releasedatum till spel på sidan? Ni behöver ingen kunskap i html/css/php, ni får ett valfritt användarnamn och lösenord, som ni loggar in med, och lägger in det ni ska, direkt på internet. Frivilliga ? Redigerad 18 november, 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 18 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Kan meddela att jag har lagt upp ett forum på sidan. Fortfarande finns det fel på forumet, men det blir bättre med tiden. Det är ett phpBB3 forum, som jag hostar själv med MySQL databaser. www.xela.co.nr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts