Adrian G Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 (redigerad) Jag är kanske lite sent ute. Men vore det inte smidigare och enklare att ta bort den enklaste länken och låta spotify-semi få dennes tag? Luddig förklaring, jag vet. Jag låter bilden berätta. Redigerad 22 augusti, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 (redigerad) Jag är kanske lite sent ute. Men vore det inte smidigare och enklare att ta bort den enklaste länken och låta spotify-semi få dennes tag? Luddig förklaring, jag vet. Jag låter bilden berätta. This^ Håller med till 100%! Redigerad 22 augusti, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jag är kanske lite sent ute. Men vore det inte smidigare och enklare att ta bort den enklaste länken och låta spotify-semi få dennes tag? Luddig förklaring, jag vet. Jag låter bilden berätta. Ja tack, har aldrig sett vitsen med att bara ha ett låtnamn, som jag sa innan så finns det allt för många låtar med samma namn men olika artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jag har ändrat så att taggen utan "options" ger artist - låtnamn istället. Vill man bara ha låtnamn (t.ex. om man redan skrivit ut artisten) kan man skriva [spotify]. Exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Jag har ändrat så att taggen utan "options" ger artist - låtnamn istället. Vill man bara ha låtnamn (t.ex. om man redan skrivit ut artisten) kan man skriva [spotify]. Exempel Man behöver en användare och lösenord... Edit: såg andra tråden nu. Redigerad 23 augusti, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jag har ändrat så att taggen utan "options" ger artist - låtnamn istället. Vill man bara ha låtnamn (t.ex. om man redan skrivit ut artisten) kan man skriva [spotify]. Exempel Härligt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts