AngryAxel Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) edit: ...Att jag aldrig ska lära mig! A-hem, "w0rd" ska det såklart stå i ämnesraden. Redigerad 13 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Du menar när du sparar? Man sparar väl alltid "som..." i Arkivmenyn och då är det bara att välja filformat. Alla andra gånger man sparar är det ju bara att trycka på disketten, Ctrl + S eller Arkiv -> Spara som gäller. När menar du att du får behov av en standardiserad .doc-sparfunktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 edit: ...Att jag aldrig ska lära mig! A-hem, "w0rd" ska det såklart stå i ämnesraden. Om du menar i Håller med till 100%! så finns det ett alternativ att spara som Doc eller docx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Han menar givetvis så han inte behöver byta hela tiden, i längden blir det rätt tjatigt att alltid byta, och jobbigt om man glömmer. vad är det för fel på Google? Sökte på default doc. Första träffen:Change the default files save format from .docx to .doc in Håller med till 100%! 2007 Andra: http://korturl.se/ause Edit: Man kan inte ha w0rd i länkar Redigerad 13 november, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Han menar givetvis så han inte behöver byta hela tiden, i längden blir det rätt tjatigt att alltid byta, och jobbigt om man glömmer. Håller med till 100%! vad är det för fel på Google? Sökte på default doc. Inget fel alls med Google, jag kom bara att tänka på detta först. Andra: http://korturl.se/ause Tack, det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts