Boomer Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Det bästa med ettan är ju att man slipper Hayden Christensen. Ettan är nästan värd att se bara därför. Tar Jar Jar Binks framför Christensen alla dagar i veckan! Pff, Jar Jar var en bra karaktär. Han ersatte C-3PO från de tidigare filmerna, mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Pff, Jar Jar var en bra karaktär. Han ersatte C-3PO från de tidigare filmerna, mer eller mindre. Det har jag faktiskt aldrig tänkt på. Men nu när du säger det så.. It makes sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Förstår inte varför alla klagar på Hayden, tycker han är klippt och skuren som Anakin. I tvåan ger han ett litet töntigt grabbigt intryck, precis som han ska, då Anakin var en töntig grabb vid den tiden. I trean är han dock bäst. Han är ju minst lika bra skådis som Mark Hamill iallfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Förstår inte varför alla klagar på Hayden, tycker han är klippt och skuren som Anakin. I tvåan ger han ett litet töntigt grabbigt intryck, precis som han ska, då Anakin var en töntig grabb vid den tiden. I trean är han dock bäst. Han är ju minst lika bra skådis som Mark Hamill iallfall.. Det är inte Haydens fel, utan mer den som skrev manuset. När George bestämde att Anakin skulle vara en blödig, patetisk och überjobbig tonåring gick det hela alltet åt helvete. Visst, han skulle framstå som förvirrad, men det blev alldeles för mycket. Sen, vad var det med den ganska töntiga konverteringen till den mörka sidan? "Jag tänker stoppa Palpetine, för han är elak. Nej, det tänker jag visst inte. Nu tänker jag döda småbarn". Känns som att det var meningen att det skulle vara ungefär 2 timmar mer innehåll där någonstans, men dom klippte bort dom pga tidsbegränsningar. Synd, men sant. Dom skulle gjort en fuling: Episode 2,5 och Episode 3. Redigerad 27 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Äsch, jag tycker det är perfekt som det är. Man märker ju i Anakin att Darth Vader hade godhet i sig. Han vill ju stoppa Palpatine, men kärleken för Padmé står över, och han tror att ända sättet att rädda henne är genom att gå över till den mörka sidan. Jag älskar Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Star Wars är bäst i världen. Älskar alla filmer och har sett dem otaliga gånger, och blev faktiskt rätt sugen på att se igenom alla ännu en gång nu när jag läser om dem... Jag föredrar dock KotOR-tidslinjen före den i filmerna, detta tack vare de två underbara spelen. All and all är KotOR 1 och 2 de bästa och nästbästa spelen jag någonsin spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Star Wars är bäst i världen. Älskar alla filmer och har sett dem otaliga gånger, och blev faktiskt rätt sugen på att se igenom alla ännu en gång nu när jag läser om dem... Jag föredrar dock KotOR-tidslinjen före den i filmerna, detta tack vare de två underbara spelen. All and all är KotOR 1 och 2 de bästa och nästbästa spelen jag någonsin spelat. Är KotOR 2 verkligen så bra? Jag älskar ettan men det känns lite mjeeh med del 2 då jag lika gärna kan spela igenom ettan igen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Är KotOR 2 verkligen så bra? Jag älskar ettan men det känns lite mjeeh med del 2 då jag lika gärna kan spela igenom ettan igen istället. KotOR 2 är väldigt bra. Lite mörkare än 1:an; men detta är i KotOR's fall bara något positivt. Gillade du det första spelet bör du absolut kolla in det, om du älskar ettan är det väl inte helt fel att få uppleva en ny story i samma anda...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 KotOR 2 är väldigt bra. Lite mörkare än 1:an; men detta är i KotOR's fall bara något positivt. Gillade du det första spelet bör du absolut kolla in det, om du älskar ettan är det väl inte helt fel att få uppleva en ny story i samma anda...? Nej visserligen men det är rätt svårt att ta sig tiden att spela igenom spelen eftersom vi snackar om, ja, minst 30 timmar speltid per spel iallafall. Jag har ju hört att 2an ska ha en hel del brister och att dialogen ska vara sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 (redigerad) Nej visserligen men det är rätt svårt att ta sig tiden att spela igenom spelen eftersom vi snackar om, ja, minst 30 timmar speltid per spel iallafall. Jag har ju hört att 2an ska ha en hel del brister och att dialogen ska vara sämre. 2:an har sina brister.. men det är små, knappt nämnvärda skavanker vi talar om och all n' all är det verkligen värt att testa. Det är ett otroligt bra spel med b.la fler möjligheter att utveckla och forma dina companions än i det första spelet, vilket bidrar till en djupare och egenhändigt formad spelupplevelse. Att dialogen är sämre är till stor del BS. Redigerad 27 november, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Yor halp is nided here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 BAMP! Här får ni lite intressant läsning. --> CLICKY <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts