MetoC7 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Vad ska man gör när man har kommit fram till huset??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Kasta in en handgranat i det öppna fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Hur kan man lyckas med det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Ställ dig på en bil... typ... Eller hitta 100 paket och använd Rocket Launcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag bara tog en granat och slängde in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Ställ dig på en bil... typ... Eller hitta 100 paket och använd Rocket Launcher. Lätt att hitta alla paket när man inte kan komma över till SSV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 eller så tryck gunsgunsguns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Ej på pc tyvär.Men hur gör man på updraget med donald love efter "drop in the ocean". Redigerad 20 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ej på pc tyvär.Men hur gör man på updraget med donald love efter "drop in the ocean". Qué... efter. Säg va uppdraget heter inte uppdraget innan. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Vet ej vad det heter (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Vet ej vad det heter (:!!! . men kolla det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 (redigerad) Du vet vilket jag menar eller hur förs ska man gå till planet och slakta alla colombians där sen till bygar platsen och slakta alla colombians där sen??? (:!!! Redigerad 21 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag tror han menar uppdraget Grand Theft Aero... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 När du kommit fram till huset ska du kliva på hissen som tar dig upp till Asuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Det updraget var asa kul jag gick upp till ett ställe där man kunde se lilla labyrinten som dom bygt men då hände nåt konstigt en kille där ner sköt först på mig sen så stälde han sig och lutade sej framot så att jag kunde sjuta honom i baken dom brukar inte vara så klantiga är det nåt fel på spelet eller nåt.nu undrar jag bara updraget med ray med gubbarna på bron som sjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts