Charles Foster Kane Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 En uppdatering har släppts till Games for Windows Live, där achievements till The Lost and Damned finns med. Detta bör betyda att det kommer till PC. http://img69.imageshack.us/img69/6378/6633gtaivpctlad.jpg http://www.gta4.net/news/4371/the-lost-and...-for-gta-iv-pc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Kommer vi få köpa spelet eller kommer detta släppa med en patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charles Foster Kane Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Det enda man kan vara säker på är att det kommer kosta pengar. Antagligen (jag gissar nu) kommer det släppas både som nedladdningsbart (via Steam eller liknande) och på DVD-ROM. Sedan lär väl The Ballad of Gay Tony följa efter ett tag, samt en DVD-ROM med båda avsnitten, Episodes from Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Fan, kan det inte komma till PS3 också! Är skitsugen på att spela som en biker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Det enda man kan vara säker på är att det kommer kosta pengar. Antagligen (jag gissar nu) kommer det släppas både som nedladdningsbart (via Steam eller liknande) och på DVD-ROM. Sedan lär väl The Ballad of Gay Tony följa efter ett tag, samt en DVD-ROM med båda avsnitten, Episodes from Liberty City. Men får hoppas att R* och M$ släpper en viss tid med fri nerladdning eller släpper en patch med TLAD utan kostnad. Vill inte punga ut 200-400 kr för ett tillägg med få uppdrag och med lite få ändringar här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Fan, kan det inte komma till PS3 också! Är skitsugen på att spela som en biker! Då de är en xbox360 exclusive så tror jag inte den kommer till PS3, så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Då de är en xbox360 exclusive så tror jag inte den kommer till PS3, så nej Fel, de är bara exklusiva till 360 ett visst antal månader tror jag. Sen får vem som helst köpa upp rättigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Då de är en xbox360 exclusive så tror jag inte den kommer till PS3, så nej http://www.rockstarbase.com/?p=2808 “I don’t know entirely what I can talk about, but it’s on Xbox. Microsoft came to us and said ‘hey here is some money if you can bring the content to us FIRST” Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 http://www.rockstarbase.com/?p=2808 Microsoft betalade R* till att göra 2 DLC till Xbox360. Dom betalade inte för att för DLC först.. Antingen betalar Sony också pengarna eller så får de vara utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Microsoft betalade R* till att göra 2 DLC till Xbox360. Dom betalade inte för att för DLC först.. Antingen betalar Sony också pengarna eller så får de vara utan Så du menar att du har rätt och ett gäng anställda på R* har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Så du menar att du har rätt och ett gäng anställda på R* har fel? Skriv/quota gärna vart de har sagt att det kommer komma till ps också Redigerad 10 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Skriv/quota gärna vart de har sagt att det kommer komma till ps också De säger aldrig att det kommer till PS3, men de hintar att det inte är 100% 360 exklusivt. Ha lite hopp människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Intresant. Måste ju bara betyda att det kommer till PC. Nu vet vi ju inte hur dealen gäller, men jag skulle kunna gissa på ett möjligt scenario som ser ut såhär: TLAD släpps någon gång i början av 2010 till PC. Möjligtvis 17 februrari, ett år efter 360releasen. TBoGT släpps senare, mot hösten, möjligtvis 29 oktober, ett år efter 360releasen, samtidigt som en PCversion av EFLC släpps. Sounds plausible. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Skriv/quota gärna vart de har sagt att det kommer komma till ps också Men har jag sagt att det ska komma till PS3? Du sa att det är 360-exklusivt och jag quotade en R*-anställd som sa att M$ kom och bad om att expansionerna ska komma till 360 först. Isåfall handlar det om en tidsexklusivitet, om det han säger är sant. Sluta vara så jävla dryg. Edit: Upptäckte något väldigt underligt. Kolla min signatur (eller bifogad fil). Redigerad 10 november, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) The Lost and Damned till PC den 24:e december kl. 00:00 please. Edit: Det kommer inte då (antagligen), men det hade varit sjukt najs. Redigerad 10 november, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Men har jag sagt att det ska komma till PS3? Du sa att det är 360-exklusivt och jag quotade en R*-anställd som sa att M$ kom och bad om att expansionerna ska komma till 360 först. Isåfall handlar det om en tidsexklusivitet, om det han säger är sant. Sluta vara så jävla dryg. Edit: Upptäckte något väldigt underligt. Kolla min signatur (eller bifogad fil). Vad vill du ha sagt med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Xbox 360 - Microsoft Games for Windows - Microsoft Playstation 3 - Sony Det låter ganska möjligt att episoderna kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vad vill du ha sagt med det där? Att de har lagt till Liberty City Stories i listan för favoritspel, vilket jag tycker är lite underligt när spelet inte ens finns till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Att de har lagt till Liberty City Stories i listan för favoritspel, vilket jag tycker är lite underligt när spelet inte ens finns till PS3. Det finns det visst. Genom download via Rockstars sida på PSN. Du blandar ihop det med "Episodes From Liberty City" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Det finns det visst. Genom download via Rockstars sida på PSN. Du blandar ihop det med "Episodes From Liberty City" Haha oj, det gjorde jag visst. Nåja, ingen skada skedd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts