Vice. Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Hej! Ett problem. När jag mountar min film så kan jag ändå inte se filmen?! Får detta felmeddelande: "Det går inte att spela upp den här DVD:n eftersom ingen kompatibel DVD-avkodare har installerats på datorn." Vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Du kunde ha provat Google. http://debatt.passagen.se/show.fcgi?catego...500000004395801 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Spela upp i VLC player istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag hittade vlc till sist. Men varför funkar inte WMP? Jag kör ju upp filmen hemma på WMP? Vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag hittade vlc till sist. Men varför funkar inte WMP? Jag kör ju upp filmen hemma på WMP? Vad är skillnaden? Antar att WMP saknar något codec som behövs för att spela upp filmen. Och sen förstår jag inte varför man ska använda WMP över huvud taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
devonmark Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Jag hittade vlc till sist. Men varför funkar inte WMP? Jag kör ju upp filmen hemma på WMP? Vad är skillnaden? hade samma problem på min bärbara.. men jag gick ut på google och sökte på windows media player codec.. hittade en lämplig nerladnings fil att sen köra och sen dess har det fungerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts