Kebab Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Gtastunting.net, fast bara knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Jag antar att jag får be moddarna på Gamereactor om tillåtelse att få komma tilbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag antar att jag får be moddarna på Gamereactor om tillåtelse att få komma tilbaka.. Va har du gjort nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Va har du gjort nu då? Jag har blivit banad ett par gånger, en gång så länkade jag till porr och en annan gång så pratade jag om torrents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts