SilentViper Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Skulle vara kul att veta vart alla kommer ta vägen när GTAsajten stängs ner(om det nu blir det). Så kanske vi stöter på gamla forumiter från detta forum. Själv kanske jag tar vägen till PC Gamers forum eller FZ.se där jag är redan medlem. Samt kanske Sweclockers. Så vilket forum kommer vi kunna hitta dig i framtiden när GTAsajten läggs ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Inget forum. Det enda forum jag är aktiv i nuförtiden är detta. Förr var jag också aktiv på diverse spelforum (mest olika Silkroad forum när jag spelade det spelet) och även ibland på Sweclockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Inget, brukar kika lite på fbpokerdel, men inte mer än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Inget för mig heller, bara här jag hänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Försvinner GTAsajtens forum så försvinner en del av mig. Detta är mitt hem på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Lite blandat, Sweclockers kanske. Vet inte, kommer strosa runt till jag något jag gillar. MEN mer frågan blir ju, KOMMER ni ha samma användarnamn? Och ja, jag kommer att fortsätta mer röd färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Försvinner GTAsajtens forum så försvinner en del av mig. Detta är mitt hem på internet! Håller med till 100%!. Finns inte en liknande gemenskap på andra forum. Eller, det kanske det gör, men det är nog mest så stora och svåra att komma in i. GTASajtens forum har en alldeles perfekt summa medlemar som gör att det känns som en stor familj, men ändå vädigt litet och mysig. Alla känner till alla osv... Perfekt. När GTASajten läggs ner så kommer jag nog aldrig mer att vara så fast vid ett forum som jag är vid detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Har letat efter ett ersättningsforum utifall att GTASajten skulle försvinna, men det är inte lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Det har redan sagts: Läggs det här forumet ner så blir mitt internetanvändande sig inte likt. Det är så nice att bara kunna logga in här och kika runt, läsa allt möjligt. Som Vicke skrev: Alla känner alla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Försvinner GTAsajtens forum så försvinner en del av mig. Detta är mitt hem på internet! Det har redan sagts: Läggs det här forumet ner så blir mitt internetanvändande sig inte likt. Det är så nice att bara kunna logga in här och kika runt, läsa allt möjligt. Som Vicke skrev: Alla känner alla här. what they said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Det har redan sagts: Läggs det här forumet ner så blir mitt internetanvändande sig inte likt. Det är så nice att bara kunna logga in här och kika runt, läsa allt möjligt. Som Vicke skrev: Alla känner alla här. http://www.youtube.com/watch?v=FD8ljNobUys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Jag håller med föregående talare. Lär väl bli nåt forum, men inget jag kommer logga in dagligen och skriva och läsa i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Finns det planer på att stänga ner? Jag skulle helt klart sakna delar av forumet. Tror inte att jag skulle bli mer aktiv på något annat forum ifall det hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Den dagen forumet lägger ner försvinner nog jag ur forumvärlden för gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=FD8ljNobUys Hah, älskar't! Håller förresten med typ alla som talat - there's no place like GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Trodde inte det var så pass många som faktiskt bara var aktiva på det här forumet, men jag får ansluta mig till den mängden. Fan här finns ju tankar och händelser från när man gick på högstadiet! Det blir nästan som en dagbok för en som aldrig skrivit någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Lite blandat, Sweclockers kanske. Vet inte, kommer strosa runt till jag något jag gillar. MEN mer frågan blir ju, KOMMER ni ha samma användarnamn? Och ja, jag kommer att fortsätta mer röd färg Ja jag kommer använda samma användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Jag lär inte hitta något anant forum som kan ersätta gtasajten. Vill nog inte heller. Men om det nu skulle hända, så lär jag nog inte använda samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Älskar Gtasajtens forum, det är här och bara här jag känner mig hemma när jag sitter vid internet Den enda forum som jag hänger nästan lika mycket i är Gtastunting, men det går inte att jämmföras med Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts