filipcombat Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Ja jag undrar vilket som är bäst mellan 1GB Grafikkort eller 512MB Grafikkort? Jag ska ha det till att spela spel på det.(Tex BF2) Och se lite film och det vanliga Säg ett som är rätt bra och vettigt pris Mvh//Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) För det första kan du ha PCI-express kort eller AGP kort? Om ditt moderkort tillåter det Och för det andra vad har du för specs i datorn som ram processor grafikkort etc. Redigerad 7 november, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 1gb är ju bättre, men så kan ju 512mb kortet ha bättre prestanda. Minne är inte allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) Jag tänker inte svara på din fråga tills du säger vilken modell det är vi pratar om. Nähä, tydligen så var din fråga helt orelaterad mot det du bad om oss. Du kan väl ändå inte fråga en sak sen be om en helt annan sak bara sådär?! I vilket fall, lite mer information vore ju ganska bra om vi nu ska hjälpa dig välja grafikkort. Så som vad du har för moderkort, processor, ram och nätagg. Redigerad 7 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts