L_Voll Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) ..Danny Trejo, Brittany Murphy, Mickey Rourke, Terry Crews "an old-school, kick-ass action movie where people are fighting with knives and shooting at each other." -Dolph Lundgren Har spanat på den här filmen ett tag på imdb. Det verkar som Sylvester Stallone, som regisserar och har skrivit manus, försöker göra en film med alla män som någonsin har medverkat i en framgångsfull actionfilm. Filmen har en budget på 70 miljoner dollar, vilket är ganska hyfsat och Stallone har ju visat sig inte vara helt oduglig på att regissera: så vad tror ni - super awesome eller fiasko? Jag tror att det kan hur coolt som helst, men det känns lite 90tals-varning så jag hoppas han gör filmen med glimten i ögat. Kul att Dolph Lundgren har fått en roll också, då han inte har gjort något seriöst sedan 1985. Egentligen var rollen tänkt till Jean-Claude Van Damme, men han tankade nej som tur var. Wesley Snipes, Steven Seagal och Kurt Russel var också erbjudna roller i filmen. http://oneasianworld.com/blog/the-expendables-actor-montage.jpg http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Redigerad 6 november, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 http://oneasianworld.com/blog/the-expendables-actor-montage.jpg Är inte snubben näst längst till höger i den nedersta raden Forest Whitaker? Vad jag ser så är han inte med i rollistan på IMDB. Hur kom han in i bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Är inte snubben näst längst till höger i den nedersta raden Forest Whitaker? Vad jag ser så är han inte med i rollistan på IMDB. Hur kom han in i bilden? Han kanske blev bortplockad, eller så har det blivit fel någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Är inte snubben näst längst till höger i den nedersta raden Forest Whitaker? Vad jag ser så är han inte med i rollistan på IMDB. Hur kom han in i bilden? The role accepted by Forest Whitaker was originally conceived as a role for Wesley Snipes but later rewritten for Whitaker.[3] Due to a scheduling conflict prior to filming, Whitaker was replaced by Curtis "50 Cent" Jackson for the role of Hale Caesar.[4] He was then replaced by former NFL player Terry Crews.[5] - http://en.wikipedia.org/wiki/The_Expendables_%282010_film%29 ...vilken soppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 The role accepted by Forest Whitaker was originally conceived as a role for Wesley Snipes but later rewritten for Whitaker.[3] Due to a scheduling conflict prior to filming, Whitaker was replaced by Curtis "50 Cent" Jackson for the role of Hale Caesar.[4] He was then replaced by former NFL player Terry Crews.[5] - http://en.wikipedia.org/wiki/The_Expendables_%282010_film%29 ...vilken soppa Haha, herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Heh, hoppas verkligen på super awesome. Lite synd att inte Steven Seagal kunde vara med dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Har följt den ett tag också, det verkar ju bli den manligaste filmen nånsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Filmen har haft USA-premiär för en tid sedan och verkar ha genererat höga intäkter. Egentligen var rollen tänkt till Jean-Claude Van Damme, men han tankade nej som tur var. Jag läste någonstans att han tackade nej eftersom han ansåg att hans roll "saknade substans". Jag vet inte riktigt hur substansfulla man kan kalla majoriteten av hans roller. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Teaser till 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 OHHHH YEEAAAAAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2012 Första riktiga trailern till 2:an! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 Filmen ser otroligt lökig ut, men jag är ändå taggad som fan! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts