VaXXoR Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Lär annonseras tidigt nästa år, skulle jag tro. Februari/Mars, typ. Brb ska till frysen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Brb ska till frysen BRB? Menar du inte snarare... "I'll be back!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joelpettersson Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Hoppas starkt på att nästa GTA har ett uppdrag därman får åka tillbaka till någon gammal stad och sen åka tillbaka igen. Typ som det där i San Andreas när man åkte till Liberty City och sen tillbaka. Det skulle ju inte vara så svårt att åka tillbaka till Liberty City i nästa och ha med t.ex. bara Bohan eftersom det är så litet och sedan göra ett uppdrag där, fatta vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Hoppas på något mera san andreas liknande i nästa med olika landskap o en massa olika bilar och flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Hoppas på något mera san andreas liknande i nästa med olika landskap o en massa olika bilar och flygplan Håller med! Det vore även coolt om något uppdrag var i någon dl av Vice City, saknar helt klart den staden något otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Jag har under hela min "GTA-karriär" från första spelet till S:A - älskat spelserien rakt igenom, men blev grymt besviken över IV. Visst, man har tagit ett nytt steg på många olika sätt, grafikmässigt och storymässigt, och nog hade jag många glada stunder när jag spelade det, men blev ändå inte helt nöjd. Tror det handlar lite om att jag blivit äldre, men även just för att staden Liberty City kändes lite för "vanlig" för min smak. Älskade SA's öken, skog och allt därtill, att flyga högt i skyn, eller att klättra på Mount Chilliad. Friheten som fanns i SA har, enligt mig, aldrig funnits i något annat GTA-spel. Eftersom jag anser att hur staden kommer bli utformad vara den viktigaste punkten och näst intill avgörande om jag lägger ut pengar på det nästkommande GTA-spelet, så nästan kräver jag att det ska vara en stooor map med mycket "natur". Så tillbaka till SA-stuket, alternativt Vice för min del, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Jag har under hela min "GTA-karriär" från första spelet till S:A - älskat spelserien rakt igenom, men blev grymt besviken över IV. Visst, man har tagit ett nytt steg på många olika sätt, grafikmässigt och storymässigt, och nog hade jag många glada stunder när jag spelade det, men blev ändå inte helt nöjd. Tror det handlar lite om att jag blivit äldre, men även just för att staden Liberty City kändes lite för "vanlig" för min smak. Älskade SA's öken, skog och allt därtill, att flyga högt i skyn, eller att klättra på Mount Chilliad. Friheten som fanns i SA har, enligt mig, aldrig funnits i något annat GTA-spel. Eftersom jag anser att hur staden kommer bli utformad vara den viktigaste punkten och näst intill avgörande om jag lägger ut pengar på det nästkommande GTA-spelet, så nästan kräver jag att det ska vara en stooor map med mycket "natur". Så tillbaka till SA-stuket, alternativt Vice för min del, tack! Det låter lite som vad jag också vill ha, men med nuvarande konsolgeneration tror jag inte på det eftersom 360'n inte klarar av det (DVD-formatet = byta skiva = jobbigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Nästa GTA täcks av på E3? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100516...heft-auto-pa-e3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 GTA IV announce:ades på E3 2006, två år innan släppet. Vågar man hoppas på en liten hint om nästa GTA på E3 2010? Antagligen inte, men om de vill släppa spelet under nuvarande konsolgeneration bör the announcement komma iår eller senast nästa år, eftersom det tar närmare två år till släppet. Nästa GTA täcks av på E3? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100516...heft-auto-pa-e3 Grrr... Jesse Divnich har surfat in på GTAsajten och kollat in min post, och tagit all cred för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Det låter lite som vad jag också vill ha, men med nuvarande konsolgeneration tror jag inte på det eftersom 360'n inte klarar av det (DVD-formatet = byta skiva = jobbigt). Varför skulle xbox360n inte klara det? Red dead redemption, Just cause 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Grand Theft Auto V kommer med största sannolikhet att utspelas i Vice City, Florida. Precis som i den förra ordningen GTA III, GTA: Vice City och GTA: San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Grand Theft Auto V kommer med största sannolikhet att utspelas i Vice City, Florida. Precis som i den förra ordningen GTA III, GTA: Vice City och GTA: San Andreas. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Kan detta vara sant? Sista bilden, Take-Two Interactive. Vice City 2..!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Kan detta vara sant? Sista bilden, Take-Two Interactive. Vice City 2..!? Ingen aning, ser rätt äkta ut. Portal 2 :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vice City 2? Kasst namn. Betvivlar att det är äkta, enbart på grund av den anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Hur awesome vore inte det? Vice City 2!!! Och titeln är väll inte alls dålig. Hoppas verkligen på 80-talet igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Vice City 2? Kasst namn. Betvivlar att det är äkta, enbart på grund av den anledningen. Kanske ett arbetsnamn som Natal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Kan detta vara sant? Sista bilden, Take-Two Interactive. Vice City 2..!? GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME GIMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Vet inte om detta är en luring men... http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100601...illkannagivande Sen såg jag nere i kommentarerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 ''Vice city 2'' låter inte direkt äkta. Personligen tror jag inte att nästa gta kommer att utspelas i vice city. Anledningen till att GTA IV utspelades I LC var, såvitt jag kommer ihåg, därför att Liberty City var staden där gta har sina rötter och att de därför ville att spelet skulle utspelas där och inte därför att de går efter listan ''lc, vc, sa''. Därför tvivlar jag på att nästa gta kommer att utspela sig i Vice City. Dock är det inte helt omöjligt eftersom VC på något sätt är 'legendariskt', men samtidigt, vilken gta-stad är inte det? Hur som helst är jag nästan helt säker på att nästa gta kommer att utspela sig i en stad som står i kontrast till det dystra, dimmiga, mörka Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts