VickeX Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 ? Klockrent ju, Boomer! Jag har ingenting emot ett GTA i Paris. Det skulle vara väldigt kul att få testa. Sedan så känns det som om GTA ska vara i USA, men som sagt, vad de än gör så vet jag att de gör det skitbra. Skulle absolut vilja testa ett GTA: Paris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Varför inte GTA: Alabama? När vi ändå snackar om GTA: Hawaii GTA: Florida och GTA: Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Varför inte GTA: Alabama? När vi ändå snackar om GTA: Hawaii GTA: Florida och GTA: Paris.Vad anser du skulle bringa nöje i att Grand Theft Auto utspelar sig i Alabama? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Vad anser du skulle bringa nöje i att Grand Theft Auto utspelar sig i Alabama? Givet soundtrack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag vill så gärna tillbaka till San Andreas. Den bästa miljön i ett spel någonsin. Och någonting säger mig att vi kommer få se en bigfoot(-referens?) i något kommande GTA spel med landsbygd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Men tänk er detta scenariot; man går ner för gatan och plockar upp en hora. Gör sin deed, och ser sedan "Achievement Unlocked: One night in Paris". (:!!! Kom igen, tråden bad om det. Klockrent ju, Boomer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Det har redan kommit ett GTAliknande spel som utspelar sig i Paris, The Saboteur: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Saboteur_(2009_video_game) Verkar väldigt nice faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Flyttar till Allmänt GTA-snack. Lät diskussionen pågå ett tag men det verkar vara mer prat åt Allmänt GTA än just GTA IV Ett GTA:France skulle inte göra mig mycket men jag ser hellre en cockney-tolkning av filmer som RockaRolla, Snitch mfl än en fransk sådan. Fast det finns ju ett fåtal franska actionfilmer som är coola de också, iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Flyttar till Allmänt GTA-snack. Lät diskussionen pågå ett tag men det verkar vara mer prat åt Allmänt GTA än just GTA IV Ett GTA:France skulle inte göra mig mycket men jag ser hellre en cockney-tolkning av filmer som RockaRolla, Snitch mfl än en fransk sådan. Fast det finns ju ett fåtal franska actionfilmer som är coola de också, iofs... Smart att flytta den då tråden redan var död -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Smart att flytta den då tråden redan var död -.- Synd då att det förmodligen kommer komma ännu mer info som passar utmärkt in på titeln. Då har jag ju flyttat helt i onödan - eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Har du sett filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Vore det inte coolare om spelet utspelade sig i en hel kontinent? eller mellan några länder? ^^ Annars så blir jag inte förvånad om det blior vice city eller san andreas. Frankrike är det inget fel på, men den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Vad är sant och vad är inte sant beträffande alla spekulationer om GTA 5? Är det någon som har kontaktar Rockstar och fått något bekräftat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Vad är sant och vad är inte sant beträffande alla spekulationer om GTA 5? Är det någon som har kontaktar Rockstar och fått något bekräftat? R* har väl aldrig sagt ett pip om nåt GTA 5, så det går inte att svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Jag vill att det ska vara ett stort los angeles men landsbygd och småstäder runtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 GTA IV announce:ades på E3 2006, två år innan släppet. Vågar man hoppas på en liten hint om nästa GTA på E3 2010? Antagligen inte, men om de vill släppa spelet under nuvarande konsolgeneration bör the announcement komma iår eller senast nästa år, eftersom det tar närmare två år till släppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 GTA IV announce:ades på E3 2006, två år innan släppet. Vågar man hoppas på en liten hint om nästa GTA på E3 2010? Antagligen inte, men om de vill släppa spelet under nuvarande konsolgeneration bör the announcement komma iår eller senast nästa år, eftersom det tar närmare två år till släppet. Jag tror inte de lägger upp en plastpåse vatten 2010 som sen ska läcka lite i fogarna fram tills sent 2011. Det kommer nog hypas på samma sätt som IV, och att allt kommer vara hyfsat hemligt tills hemsidan släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Jag tror inte de lägger upp en plastpåse vatten 2010 som sen ska läcka lite i fogarna fram tills sent 2011. Det kommer nog hypas på samma sätt som IV, och att allt kommer vara hyfsat hemligt tills hemsidan släpps. Alltså med en announce på E3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Alltså med en announce på E3? Just inte med en announce på E3 eftersom det ligger så långt i framtiden. Nästa E3 eller nästa TGS kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Lär annonseras tidigt nästa år, skulle jag tro. Februari/Mars, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts