trollhattan Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 TJA allihopa!!! Jag undrar hur man kommer till nästa värld (staunton island) SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 eeeeh.. det är faktiskt öar och du ska klara alla uppdrag på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 man ska klara ett uppdrag som heter last request av salvatore leone tror iallafall det hette så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 eller så kan man ju fuska lite genom att skriva flyg och stritsvang koderna så kjuter du bar bakåt så kan du flyga till alla banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 eller så kan man ju fuska lite genom att skriva flyg och stritsvang koderna så kjuter du bar bakåt så kan du flyga till alla banor flyg med en vanlig bil istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 guide till "last reqests":steg1:åk och få uppdraget. steg2: åk till bilen när du närmar dig bilen får du en varning av maria o hon säger så här:de här är maria bilen e en fälla åk o möt mig söder om "calhan bridge".steg3:när du e vid bilen efter marias varning kommer de upp en ny prick på radarn (en ljusare) åk till den o träffa maria hon e där me sin vän asuka åk me dom till "si" så klarar du uppdraget.ps: lycka till jag har också haft samma problem men lösta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 man kan kan ju ine flyga med en vanlig bil, vad har du fått det ifån? lancelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Svävande bilar-fusket : chittychittybb. Duuuuuuuuuuuuuuuh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts