Jump to content

Favoritkaraktär i TBoGT

Flaskan
 Share

Favoritkaraktär i TBoGT?  

19 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, mest för skojs skull.

Skulle vara kul att veta vilken eran favorit karaktär är.

Well jag tog med dem karaktärerna som jag tror folk känner till mest.

Själv röstar jag på Yusuf för han är en jävligt skön lirare. :rolleyes:

Yusuf eller Gay Tony. Tror jag måste rösta på Yusuf dock. Men det är så jävla brilliant skrivet, sättet Gay Tony är, och så Luis på det. Tony så desperat och rädd, ska ta självmord och bla bla. Alltid göra allting själv, så Luis knockar honom hela tiden, haha. Men det måste bli Yusuf. Lite som IV's Little Jacob, fast 50 gånger bättre. Gillade aldrig Jacob.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yusuf eller Gay Tony. Tror jag måste rösta på Yusuf dock. Men det är så jävla brilliant skrivet, sättet Gay Tony är, och så Luis på det. Tony så desperat och rädd, ska ta självmord och bla bla. Alltid göra allting själv, så Luis knockar honom hela tiden, haha. Men det måste bli Yusuf. Lite som IV's Little Jacob, fast 50 gånger bättre. Gillade aldrig Jacob.

Håller med dig på allting förutom att jag faktiskt gillade Jacob.

Eller dem gångerna han tar tag i Tony och drar iväg honom till diskhon och spolar hans ansikte undervattnet. :rolleyes:

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst går till...Gay Tony! ^_^

Han är bara så härlig, hans rädsla för allting och så hotar han att ta självmord varje gång någonting går snett. ^_^

Jag gillar allt med honom.

Jag var skiträdd i slutet att Luis skulle tvingas att skjuta honom, kändes som att jag skulle klämma sönder 360-kontrollen!

Gillade Yusuf väldigt mycket också, men han var mest "idiotisk"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor