Flaskan Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ja, mest för skojs skull. Skulle vara kul att veta vilken eran favorit karaktär är. Well jag tog med dem karaktärerna som jag tror folk känner till mest. Själv röstar jag på Yusuf för han är en jävligt skön lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ja, mest för skojs skull. Skulle vara kul att veta vilken eran favorit karaktär är. Well jag tog med dem karaktärerna som jag tror folk känner till mest. Själv röstar jag på Yusuf för han är en jävligt skön lirare. Yusuf eller Gay Tony. Tror jag måste rösta på Yusuf dock. Men det är så jävla brilliant skrivet, sättet Gay Tony är, och så Luis på det. Tony så desperat och rädd, ska ta självmord och bla bla. Alltid göra allting själv, så Luis knockar honom hela tiden, haha. Men det måste bli Yusuf. Lite som IV's Little Jacob, fast 50 gånger bättre. Gillade aldrig Jacob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Yusuf eller Gay Tony. Tror jag måste rösta på Yusuf dock. Men det är så jävla brilliant skrivet, sättet Gay Tony är, och så Luis på det. Tony så desperat och rädd, ska ta självmord och bla bla. Alltid göra allting själv, så Luis knockar honom hela tiden, haha. Men det måste bli Yusuf. Lite som IV's Little Jacob, fast 50 gånger bättre. Gillade aldrig Jacob. Håller med dig på allting förutom att jag faktiskt gillade Jacob. Eller dem gångerna han tar tag i Tony och drar iväg honom till diskhon och spolar hans ansikte undervattnet. Redigerad 8 oktober, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Min röst går till...Gay Tony! Han är bara så härlig, hans rädsla för allting och så hotar han att ta självmord varje gång någonting går snett. Jag gillar allt med honom. Jag var skiträdd i slutet att Luis skulle tvingas att skjuta honom, kändes som att jag skulle klämma sönder 360-kontrollen! Gillade Yusuf väldigt mycket också, men han var mest "idiotisk"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Your Black Box Det förstog man ju att han inte skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Det förstog man ju att han inte skulle göra. Jo, men ändå, man vet aldrig, till exempel så dödade man ju Lance i slutet av Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Gillar alla på sitt eget sätt, men Yusuf Amir är bara helt galen, och därför blev han min favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Yusuf Amir har så oerhört skön stil, så jag måste så klart lägga min röst på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Yusuf Amir var så jävla rolig ARAB MONEY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Yusuf Amir var så jävla rolig ARAB MONEY! Maddafakka! Nigga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 yusuf amir ftw hatar verkeligen rocko eller vad han nu heter (han som sitter i golfbilen är man ska skjuta golfbollar på en kille) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Maddafakka! Nigga! GONE Redigerad 8 oktober, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts