Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Varje gång som någon har strukit under ett ord här på GTAsajten så måste jag föra muspekaren till just det ordet för att se om det är en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Varje gång som någon har strukit under ett ord här på GTAsajten så måste jag föra muspekaren till just det ordet för att se om det är en länk Haha, det är du inte ensam om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 När man pratar om tvångstankar och egenheter brukar folk säga "men jag är fett konstig, jag måste alltid ha glaset si och så i symmetri med det här" men grejen är att det är extremt vanligt då den mänskliga hjärnan är menad att känna igen mönster vilket leder till att man t ex ställer ölglaset precis i mitten av ett underlägg osv. Så det är något man verkligen inte är ensam om, även om folk gärna vill vara coola och få det till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Vet inte om jag är ensam om det här (antagligen inte), men jag släcker alltid lyset innan jag går ut ur toan. Så jag släcker först så det är helmörkt för att sedan öppna dörren och gå ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Vet inte om jag är ensam om det här (antagligen inte), men jag släcker alltid lyset innan jag går ut ur toan. Så jag släcker först så det är helmörkt för att sedan öppna dörren och gå ut. Gjorde detta förut, tills lysknappen hamnade på utsidan. Blev otroligt svårt då, har försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Vet inte om jag är ensam om det här (antagligen inte), men jag släcker alltid lyset innan jag går ut ur toan. Så jag släcker först så det är helmörkt för att sedan öppna dörren och gå ut. Det händer relativt ofta att jag struntar i att tända lyset för att utföra mina behov i mörkret. For the mys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 När folk i film hamnar under vatten håller jag nästan alltid andan under tiden de är under ytan. Semi-tvångstanke, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Apropå det där med tävlande vattendroppar (som jag själv aldrig har haft en enda tanke på) så verkar det vara en hyfsat stor grej. http://www.facebook.com/pages/When-I-was-l...15698272?ref=nf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Apropå det där med tävlande vattendroppar (som jag själv aldrig har haft en enda tanke på) så verkar det vara en hyfsat stor grej. http://www.facebook.com/pages/When-I-was-l...15698272?ref=nf When I was little I watched raindrops on the window to see which one 'won'. Which one 'won' Whichonewon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Om jag ska göra mina behov i toaletten, även om jag gör det i mörkret så tänder jag och släcker åtminstone. Känns naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts