Tweak Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Får man smisk om man inte fyller i hela listan? Japp. Jag tror många vill lämna in sina listor ofullständiga (:!!! Sant, så kan det ju också vara, kollade igenom nu och typ ingen har ju skrivit på alla. Jag syftade dock mest på de som skrev "editerar in resten/mer senare", och sen förmodligen glömt det. Redigerad 21 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Hellre sent än aldrig: Jag tycker att själva GTA... -igheten i kategorierna lyser med sin frånvaro, den kanske inte är så aktiv men det bör i alla fall finnas en kategori som tilldelats någon som till exempel har varit väldigt aktiv i GTA-delen... typ. Något att fundera på till nästa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Årets comeback, har vi inte haft en sån? Är den borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag tror att den plockades bort eftersom att det knappt sker några comebacks. Kanske en per år, och man vill ju helst komma upp med tre i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag tror att den plockades bort eftersom att det knappt sker några comebacks. Kanske en per år, och man vill ju helst komma upp med tre i alla fall. Aa okejdå. Vilka mer nykomplingar finns än Karl-Gunnar och Djingis? Finns det några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Nej, knappt. Inte några som har över 25 posts eller så. Jag valde Klimpen för att få in lite mer alternativ, tyckte han verkade väldigt intressant men han har inte synts till på ett par månader nu tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Fler nomineringar. Väldigt tomt i den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Årets förändring: Flaskan vill jag säga. Vet inte riktigt om det skett någon förändring men jag har börjat lägga märke till honom mer, på ett bra sätt! Tack spajdey. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Aa okejdå. Vilka mer nykomplingar finns än Karl-Gunnar och Djingis? Finns det några? De två är de enda som joinade 2009 och har gjort mer än 40 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Tack spajdey. Haha. Jag bara säger som jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 (redigerad) Haha. Jag bara säger som jag känner Årets förändring: Flaskan, Jag har kommit och gått lite här på forumet och sällan märkt av någon så mycket när jag loggat in och läst på forumet, på ett positivt sätt givetvis. Redigerad 24 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Har vi inte haft "Årets citat" tidigare? Let's bring it back, shall we? Läste RavenEs signatur och nu förstår jag varför du vill ha tillbaka den kategorin! Nej, knappt. Inte några som har över 25 posts eller så. Och det är ett bevis på att 2009 har varit ett riktigt, riktigt dåligt år för forumet. Det har dock blivit bättre nu under senhösten, efter att Hultan började skriva om framtidsplanerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Blir moderator, skapades den tråden i år? Nej? Någon som minns lite sköna trådar som skapades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Blir moderator, skapades den tråden i år? Nej? Någon som minns lite sköna trådar som skapades? EPYC är ju startad i år men annars vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 "Byta namn eller ej?" Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 "Byta namn eller ej?" Kanske? Hahhahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Har fyllt i hela min nomingeringslista nu, rekommenderar alla att göra det nu. Annars blir det väldigt lätt hänt att man glömmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Har fyllt i hela min nomingeringslista nu, rekommenderar alla att göra det nu. Annars blir det väldigt lätt hänt att man glömmer. Min är också full nu. Eller... NEJ! En plats kvar, det här går ju inte. Redigerad 28 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 För det första, du får inte nominera dig själv. Och var seriöst annars kan du lika gärna skita i det. Siana lägger ner mycket tid på det här, dålig stil när folk då inte är seriösa... Jag tyckte han var riktigt skön, gav mig ett gott skratt. Sedan får man visst nominera sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) För det första, du får inte nominera dig själv. Och var seriöst annars kan du lika gärna skita i det. Siana lägger ner mycket tid på det här, dålig stil när folk då inte är seriösa... Jag hade faktiskt tänkt editera in senare. Redigerad 1 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts