Mathias Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Bad guy.. Är det för personer som har attityd? Kan vara kul att ha kvar, ju. Och det ser bra ut, Siana! Hade också, precis som du sa, velat ha en kategori i stil med årets fotografi/målning. Finns mycket bra att välja på! Räcker inte årets konstnär/designer och årets fotograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Räcker inte årets konstnär/designer och årets fotograf? Hm. Möjligt! Tänker mer på att det hade varit roligt att ta en liten avstickare och välja ut just ett specifikt verk som var fint/häftigt/whatever. Visst hade forumiten fått credd automatiskt, men det är ju inte vad själva grejen handlar om. Tycker det är lite skillnad, ändå. Ett alternativ är ju att när man röstar på årets konstnär/designer/fotograf, så får man motivera och länka till just de målningar eller bilder som gör att man lägger rösten på just den personen, och efter det se vilken bild det har länkats till mest och låta den bli årets bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Årets spelrecensent låter kul, även om vi vet vem som kommer få det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Blir det inte för många kategorier. Känns som varenda medlem kommer vinna något snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Blir det inte för många kategorier. Känns som varenda medlem kommer vinna något snart Yeah! Let's du that! Årets kicken Årets Vice. Årets Umberto Årets Hultenius Osv. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Årets Doktor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Har vi inte haft "Årets citat" tidigare? Let's bring it back, shall we? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Har vi inte haft "Årets citat" tidigare? Let's bring it back, shall we? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Jag ifrågasätter följande kategorier: Årets romantiker - Anledning: Inte direkt relaterat till forumet. Årets partajare - Anledning: Inte direkt relaterat till forumet. Årets bad guy - Anledning: Negativ. Jag föreslår införande av: Årets förändring: Tilldelas forumit som under året har förändrats på ett positivt sätt. (Och det som ni redan var inne på): Årets konstverk: Tilldelas årets bästa enskilda konstverk inom valfri konstgren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Slopa Årets bad guy. Det är sk*tutmärkelse ingen vill utnämnas till. Finns inget i den utmärkelsen som på något vis förbättrar vare sig forumet eller atmosfären här. Aight, du har rätt. Jag har ingen aning om någon som har varit särskilt bad detta år ändå. Nu i takt med att nya forumet håller på att ta form i och med, utvecklingsforumet så tycker jag att vi ska ha en Årets nytänkare eller något liknande för den man tycker har bidragit mest med att tänka ut nya funktioner. Kan ju också motivera folk att skriva lite mer om vad de vill ha. Bra idé, fast "årets medlem" är nära nog. Räcker inte årets konstnär/designer och årets fotograf? Nja, samtidigt tyckte jag att det här var en rätt rolig utmärkelse. Men man kanske kan slå ihop dem båda och få "årets verk"? Blir det inte för många kategorier. Känns som varenda medlem kommer vinna något snart Tag dig en titt på gamla forumgalor så är det inte en stor andel av alla medlemmar som vinner, främst eftersom att samma personer plockar hem flera pris. Har vi inte haft "Årets citat" tidigare? Let's bring it back, shall we? Om många vill ha kvar det, personligen tyckte jag att det var alldeles för svårt att komma på något att nominera. A-hem: Årets nykomling Årets förändring Årets stil Årets sportfåne Årets spelnörd Årets filmrecensent Årets musikrecensent Årets musiker Årets skribent Årets konstnär/designer Årets fotograf Årets avatar Årets signatur Årets admin/moderator Årets trådskapare Årets tråd Årets konstverk Årets roligaste medlem Årets mest hjälpsamma forumit Årets trevligaste forumit Årets debattör Årets mest respekterade medlem Årets medlem Blaque memorial award Hederspris '09 Bad guy är borta och två nya utmärkelser är med. Redigerad 20 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Jag ifrågasätter följande kategorier: Årets romantiker - Anledning: Inte direkt relaterat till forumet. Årets partajare - Anledning: Inte direkt relaterat till forumet. Årets bad guy - Anledning: Negativ. Jag föreslår införande av: Årets förändring: Tilldelas forumit som under året har förändrats på ett positivt sätt. (Och det som ni redan var inne på): Årets konstverk: Tilldelas årets bästa enskilda konstverk inom valfri konstgren. Väldigt bra idéer Umberto. Jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Aight, jag såg inte Umbertos inlägg eftersom att vi inte postade direkt samtidigt. Vi kör med de nomineringarna jag skrev (editerade med Umbertos förslag), jag försöker få igång en tråd ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Aight, jag såg inte Umbertos inlägg eftersom att vi inte postade direkt samtidigt. Vi kör med de nomineringarna jag skrev (editerade med Umbertos förslag), jag försöker få igång en tråd ikväll. FUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är årets stil den kategori där man lägger vikt på kläder och mode eller stil som i allmän stil som i beteende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är årets stil den kategori där man lägger vikt på kläder och mode eller stil som i allmän stil som i beteende? Kläder och mode. Editerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Nicely done! Men var är Årets Medlem? edit:Tror du har blandat ihop den med Årets mest respekterade Redigerad 21 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Nicely done! Men var är Årets Medlem? edit:Tror du har blandat ihop den med Årets mest respekterade Oh sheesh! Nej, jag hade inte blandat ihop dem, jag hade bara missat att skriva in "Årets medlem". Ändrat nu - de som redan har börjat nominera, glöm inte att editera in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Alla ni som lämnat halvfärdiga nomineringslistor i den tråden: kom ihåg att fylla i resten i tid, om man kollar igenom förra årets tråd är det mångas listor som lämnades ofullständiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Får man smisk om man inte fyller i hela listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Alla ni som lämnat halvfärdiga nomineringslistor i den tråden: kom ihåg att fylla i resten i tid, om man kollar igenom förra årets tråd är det mångas listor som lämnades ofullständiga. Jag tror många vill lämna in sina listor ofullständiga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts