Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Är det bara jag som inte kommer på några nykomlingar..? Lustigt att du nämner det för jag och Boomer pratade nyss om det. Och nej, vi kunde inte heller komma på några. Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Lustigt att du nämner det för jag och Boomer pratade nyss om det. Och nej, vi kunde inte heller komma på några. Innan ni kommer på några kan ni komma på vem som skall hålla i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Innan ni kommer på några kan ni komma på vem som skall hålla i det... Varför ska just vi göra det? DU kan väl komma på det så kommer vi på nykomlingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=15510 och http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16145 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag är ny också, men skriver väl inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jag är ny också, men skriver väl inte så mycket. Du är registrerad 2008 min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Du är registrerad 2008 min vän Ah. Hade inget minne av en forumgala, så trodde jag räknades som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Ah. Hade inget minne av en forumgala, så trodde jag räknades som ny. Well, jag är inte den som sätter reglerna och jag vet inte hur det ligger till, men jag har svårt att tro att någon som är registrerad tidigt 2008 ska kunna få utmärkelsen årets nykomling 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Well, jag är inte den som sätter reglerna och jag vet inte hur det ligger till, men jag har svårt att tro att någon som är registrerad tidigt 2008 ska kunna få utmärkelsen årets nykomling 2009 . Nix, endast medlemmar registrerade 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Nix, endast medlemmar registrerade 2009. Den gäller folk registrerade efter förra forumgalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Den gäller folk registrerade efter förra forumgalan. Oh, det visste jag inte. Fast jag har ju bara varit med om en forumgala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 SIANA, my man!!! Vill du hålla i det här i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 SIANA, my man!!! Vill du hålla i det här i år? Oj, har tittat förbi den här tråden ett par gånger. Visst, jag kan fixa galan, såvida ingen har något att säga emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Oj, har tittat förbi den här tråden ett par gånger. Visst, jag kan fixa galan, såvida ingen har något att säga emot? You're perfect! Kör hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Oj, har tittat förbi den här tråden ett par gånger. Visst, jag kan fixa galan, såvida ingen har något att säga emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Aight, då plockar jag över stafettpinnen från Axel då! Låt den här tråden vara stommen för hela forumgalan. Det är bäst att hålla de andra trådarna så rena och enkla som möjligt när de väl är igång. Nu ger jag er således en sista chans att ändra formen på årets Forumgala innan det sätts i sten. - Är det någon nominering som bör plockas bort eller läggas till? - Bör nomineringar och omröstningar ske på annat sätt? Osv. Själv är jag nöjd med rasket, det enda som kanske saknas är det som jag var inne på förra året - något slags spelpris. Årets nötare? Årets recensent? Årets skickligaste spelare? Andra nomineringar man kan tänka på är specifika verk som medlemmarna gjort under året: årets film/machinima, årets fotografi, årets bild mm. Upprepar nomineringarna: Årets nykomling Årets romantiker Årets bad guy Årets partajare Årets stil Årets sportfåne Årets filmrecensent Årets musikrecensent Årets musiker Årets skribent Årets konstnär/designer Årets fotograf Årets avatar Årets signatur Årets admin/moderator Årets trådskapare Årets tråd Årets roligaste medlem Årets mest hjälpsamma forumit Årets trevligaste forumit Årets debattör Årets mest respekterade medlem Årets medlem Blaque memorial award Hederspris '09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Slopa Årets bad guy. Det är sk*tutmärkelse ingen vill utnämnas till. Finns inget i den utmärkelsen som på något vis förbättrar vare sig forumet eller atmosfären här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Bad guy.. Är det för personer som har attityd? Kan vara kul att ha kvar, ju. Och det ser bra ut, Siana! Hade också, precis som du sa, velat ha en kategori i stil med årets fotografi/målning. Finns mycket bra att välja på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Nu i takt med att nya forumet håller på att ta form i och med, utvecklingsforumet så tycker jag att vi ska ha en Årets nytänkare eller något liknande för den man tycker har bidragit mest med att tänka ut nya funktioner. Kan ju också motivera folk att skriva lite mer om vad de vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Det måste helt klart finnas en "Årets nötare". Då vet jag exakt vem jag ska nominera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts