kicken Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Well, nu har jag åkt ut för ett virus eller så är det bara en riktigt otäck förkylning, men jag har bokstavligen talat legat i sängen hela dagen och vad i helsike ska man sysselsätta sig med då? Det enda jag kunnat göra är att titta på filmer och tv-serier och det fungerar visserligen en längret tid, men jag kan inte hålla på och nöta tv-serier flera dagar i rad. Så frågan till er är vad jag ska ta mig till? Är det någon som ligger inne med ett roligt knep eller tips på hur man kan dra fördel av förkylningar? Tack på förhand, K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 (redigerad) Förkylning är ju ett virus. Fan, att ligga hemma och titta på film och tv-serier är ju assoft, det borde du om någon tycka! Men.. Kan du inte blogga? Läsa? Spela piano? Spela tv-spel eller något datorspel? Krya på dig! Redigerad 2 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Förkylning är ju ett virus. Fan, att ligga hemma och titta på film och tv-serier är ju assoft, det borde du om någon tycka! Men.. Kan du inte blogga? Läsa? Spela piano? Spela tv-spel eller något datorspel? Krya på dig! Nu vet jag att det blir bättre med dagarna, men i dag har jag inte haft någon som helst energi eller kraft att ö.h.t sitta ner en längre tid, hur roligt det än låter. Jag blir bara illamående av datorn under förkylning (så länge man inte håller avstånd) och således blir allt som har med datorn att göra förutom tv-serier och film avlägset. Men ja, jag får krya på mig. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 STUDERA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Spela TV-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 (redigerad) Titta på watchxonline.com ooooor... http://www.youtube.com/user/RayWilliamJohnson Redigerad 2 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Låtsas att sängen är ett skepp och att du har drabbats av skörbjugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Leka inte nudda mark.. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Låtsas att sängen är ett skepp och att du har drabbats av skörbjugg. Bästa förslaget hittills! I dag känns det iaf bättre. Så nu blir det Crash Bandicoot 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Läsa böcker och sova brukar funka för mig. Nu har jag inte läst en (underhållnings)bok på flera år, men så har jag heller aldrig legat hemma sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Låtsas att sängen är ett skepp och att du har drabbats av skörbjugg. Ace. Det klassiska är ju att ta till filmer och när du tröttnat på det brukar en bok kunna ge ro. Det sistnämnda är ett perfekt tillfälle att utforska lite ny musik under, om du som jag har en att-lyssna-på-lista dårå. Redigerad 5 november, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag brukar använda mig utav Justin.tv när jag är trött, eller bara vill slappa, perfekt om man har en laptop så man kan ligga i sängen och kolla, finns allt möjligt där, tv-serier, filmer, sport, trevligt folk som broadcastar när de spelar osv. Värt att kolla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Runka hänger med, kan behövas för en som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Lyssna på ljudböcker och drick the. Mycket effektivt. Kolla i "tråkiga nätter" tråden. Många guldkorn där. =) Krya på dig Kicken! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Lyssna på ljudböcker och drick the. Mycket effektivt. Kolla i "tråkiga nätter" tråden. Många guldkorn där. =) Krya på dig Kicken! =) Te, för i bövelen! http://pici.se/pictures/lPRfGWSkN.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Te, för i bövelen! http://pici.se/pictures/lPRfGWSkN.gif Jag skriver det té får jag smisk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts