DarkLight Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Ett forum som jag har gjort tillsammans med en annan administratör. Ni kan bli medlemmar där, man pratar om allt möjligt. Finns ingen speciell inriktning, designen kommer fixas så småningom, men det kan väl ta upp till en vecka tills designen blir helt färdig. Gå med här: www.otherstuff.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 (redigerad) Vet du, det är en MYCKET dålig ide att gå till ett annat forum för att ragga medlemmar. Jag vet, i teorin är det toppen men praktiskt suger det. Det funkar inte. Medlemmar måste komma själva. Att erbjuda Adminposter funkar inte heller, kanske tillfälligt men inte i längden. Dessutom måste du ha en inriktning. Ta vad som helst, nått du är intresserad av och brinner för. Varför inte en hemsida för claner. Erbjud privata forumsdelar för claner tex. Det kanske kan locka folk. =) Lycka till. Redigerad 2 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Vet du, det är en MYCKET dålig ide att gå till ett annat forum för att ragga medlemmar. Jag vet, i teorin är det toppen men praktiskt suger det. Det funkar inte. Medlemmar måste komma själva. Att erbjuda Adminposter funkar inte heller, kanske tillfälligt men inte i längden. Dessutom måste du ha en inriktning. Ta vad som helst, nått du är intresserad av och brinner för. Varför inte en hemsida för claner. Erbjud privata forumsdelar för claner tex. Det kanske kan locka folk. =) Lycka till. Alltså Vice. Stellan och dom vill inte att medlemmar ska skriva i dom här trådarna. Oh shi- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Alltså Vice. Stellan och dom vill inte att medlemmar ska skriva i dom här trådarna. Oh shi- Varför inte det? Det är spamtrådar och skoförsäljartrådar man inte ska skriva i. Det här är ju bara e kille som kämpar med sitt forum. Det är inget spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Varför inte det? Det är spamtrådar och skoförsäljartrådar man inte ska skriva i. Det här är ju bara e kille som kämpar med sitt forum. Det är inget spam? Det är reklam, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Var 95alexander95 rädd för att bli varnad, eller varför postade han inte tråden själv? Redigerad 5 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Var 95alexander95 rädd för att bli varnad, eller varför postade han inte tråden själv? För att detta forum (OtherStuff) är så meningslöst dåligt, så jag orkar inte. Redigerad 11 november, 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 För att detta forum är så meningslöst dåligt, så jag orkar inte. Istället skapar du ett som är katastrofalt dåligt och totalt meningslöst? Finurligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 För att detta forum är så meningslöst dåligt, så jag orkar inte. Ingen som tvingar dig att skriva eller ens vara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Var 95alexander95 rädd för att bli varnad, eller varför postade han inte tråden själv? Out of curiosity, how'da you know? Redigerad 11 november, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Out of curiosity, how'da you know? Vet inte om jag är ute och cyklar men när länken fungerade så var alexander95 en moderator/admin, om jag förstod din fråga rätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Out of curiosity, how'da you know? Vet inte om jag är ute och cyklar men när länken fungerade så var alexander95 en moderator/admin, om jag förstod din fråga rätt . Yesh, tror han var admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Istället skapar du ett som är katastrofalt dåligt och totalt meningslöst? Finurligt Ingen som tvingar dig att skriva eller ens vara här. Nej, alltså jag menar att "OtherStuff" är meningslöst dåligt. GtaSajten rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Nej, alltså jag menar att "OtherStuff" är meningslöst dåligt. GtaSajten rules Jaha, när du skrev "detta forumet är så meningslöst dåligt" så trodde jag du menade GTASajten. EDIT: Nu har ju du editerat ditt inlägg med. xD Redigerad 11 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts