Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 snälla säg exakt allt man behöver göra för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 klara alla uppdrag (även hemliga o telefon uppdr) och rampage då lär du få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 vad händer då? (förutom att man klarar spelet) vad händer i filmen i slutet? mitt gta3 har pajat (dampig syrra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 eller igentligen e det enda jag vill veta hur många brandbils uppdrag och taxi ambulans vigilante för att få mer procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 (redigerad) eller igentligen e det enda jag vill veta hur många brandbils uppdrag och taxi ambulans vigilante för att få mer procent Brandbil: 20 på varje ö. Polis: 20 på varje ö. Taxi: 100 totalt. Ambulans: Rädda 35 personer och kom upp i Paramedic level 12. Redigerad 19 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag vet inte om det ska vara så men jag har gjort 20 vigilante på staunton och jag har ändå 2 cop bribes vid alla 3 hideouts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag vet inte om det ska vara så men jag har gjort 20 vigilante på staunton och jag har ändå 2 cop bribes vid alla 3 hideouts Det ska vara så, vill du ha flera cop bribes måste du göra 20 på SSV och 20 i Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Arvid: Brandbil: 20 på varje ö. Polis: 20 på varje ö. Taxi: 100 totalt. Ambulans: Rädda 35 personer och kom upp i Paramedic level 12. Det är 70 personer man ska rädda, då får man det där pillret vid sitt "hideout" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 (redigerad) Arvid: Brandbil: 20 på varje ö. Polis: 20 på varje ö. Taxi: 100 totalt. Ambulans: Rädda 35 personer och kom upp i Paramedic level 12. Det är 70 personer man ska rädda, då får man det där pillret vid sitt "hideout" Om man räddar 35 får man en Health Refill... Edit: Jag kollade nyss GTAsajtens tips-sida och såg att det är 40 personer man ska rädda om man vill ha en Health Refill(Stod det inte 35 förut hultan?) och 80 om man vill ha pillret. Kommer man upp i Paramedic Level 12 får man Infinite Run. Redigerad 19 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts