ZcruweN Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Det är ju en galen lineup, så ja. Fan sant egentligen. Men är så sjukt sugen på P&L för själva campingen också.... Och kommer inte ha råd med båda. Så.... får se vart jag hamnar helt enkelt! BTWWWWWW, nån forumit jag kanske kommer se på någon utav dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Empire of the Sun är väl mer eller minde bekräftade till Hultsfred. De hintar som fan om Australien på sin Facebooksida och la nu ut S_ja0-lHgE8 som status vilket leder till http://www.youtube.com/watch?v=S_ja0-lHgE8. Riktigt bra bokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 (redigerad) Empire of the Sun är väl mer eller minde bekräftade till Hultsfred. De hintar som fan om Australien på sin Facebooksida och la nu ut S_ja0-lHgE8 som status vilket leder till http://www.youtube.com/watch?v=S_ja0-lHgE8. Riktigt bra bokning. Ohh, Empire of The Sun har jag rådiggat sen dom släppte sin platta förra våren/sommaren i Europa, vad jag vet så blir detta deras första riktiga sverigespelning dom gör, dom gjorde någon DJ-set spelning på malmen i Sthlm tror jag det var, förra vintern. Om det är dom som kommer så kan jag överväga en endagsbiljett. *edit* fast det kan ju lika bra vara Jet, dom är väl ute och rör på sig? Redigerad 21 februari, 2010 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 (redigerad) Ohh, Empire of The Sun har jag rådiggat sen dom släppte sin platta förra våren/sommaren i Europa, vad jag vet så blir detta deras första riktiga sverigespelning dom gör, dom gjorde någon DJ-set spelning på malmen i Sthlm tror jag det var, förra vintern. Om det är dom som kommer så kan jag överväga en endagsbiljett. *edit* fast det kan ju lika bra vara Jet, dom är väl ute och rör på sig? Absolut, kunde också varit The Temper Trap, men Empire of the Sun it is, bekräftades idag. Och japp, det är första Sverigespelningen. Empire of the Sun [AUS] bob hund Annie [NO] Babian Steso Songs till Hultsfred. Empire of the Sun är en grym bokning och även om en Hawaii-slot till dem känns lite konstigt är det befogat med tanke på den enorma scenshow de verkar ta med sig. bob hund är fett det med. Redigerad 22 februari, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 John Fogerty (US) Mando Diao Tech N9NE (US) Kings of Convenience (NO) Nationalteaterns Rockorkester As I Lay Dying (US) Attentat Helt Off The Mary Onettes Fontän till Peace and Love. John Fogerty är en skön bokning och sen är Mando Diao exklusiva. Men överlag ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 (redigerad) House of Metal (5-6 Mars) ska bannemig inte särbehandlas. Inte när de har en lineup värdig en kung: 8 Point Rose (SWE) Apocalyst (SWE) August Burns Red* (US) Behemoth* (POL) Between The Buried And Me* (US) ColdSpell (SWE) Cynical Hatred (SWE) Dead By April (SWE) Fatal Smile (SWE) Helltrain* (SWE) Hypocrisy* (SWE) Job For A Cowboy* (US) Lamb of God* (US) Lesra (SWE) Marduk* (SWE) Necrophobic (SWE) One Arm Short (SWE) Persuader* (SWE) Raging Steel (SWE) ReinXeed (SWE) Scar Symmetry* (SWE) Three Minute Madness (SWE) + diverse coverband. Be there. * Guldkorn/Bör se/Ska se Redigerad 23 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 FLOGGING MOLLY (US) DILLINGER ESCAPE PLAN (US) THE GET UP KIDS (US) HOT WATER MUSIC (US) SISTA SEKUNDEN (S) BRUKET (S) till West Coast Riot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Nu har de giganterna Oxegen och T in the Park haft bandsläpp vilket säger mycket om vad som är ute och rör på sig osv, även vad som kan tänkas headlinea Hultsfred då Hultsfred plockade sina 3-4 största artister där ifrån förra året (The Killers, Kings of Leon, Franz Ferdinand, Regina Spektor). De släppte Muse, Kasabian och Eminem som headliners. Sen lite annat smått och gott.. 30 Seconds To Mars Black Eyed Peas Biffy Clyro Black Mountain Broken Social Scene Calvin Harris Carl Cox David Guetta Dirty Projectors Dizzee Rascal Ellie Goulding Empire of the Sun Erol Alkan Faithless Fake Blood Florence And The Machine Four Tet Goldfrapp Gossip Jay-Z John Mayer La Roux Mayer Hawthorne and The County Newton Faulkner Paolo Nutini Plastikman Rise Against Skunk Anansie Slam Stereophonics The Cribs The Coral The Courteeners The Proclaimers The Prodigy The Stranglers The Temper Trap The View Two Door Cinema Club Vampire Weekend Wolfmother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Sasquatch Festival i George state of Washington, USA, ingen härifrån lär väl åka, men galen lineup vilket fall som helst. http://www.sasquatchfestival.com/#/lineup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Brådskande sändning från Hive Manor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 (redigerad) Emmabodafestivalen 10.02.25 Veckans artister Turbon är inne på verkstaden för uppgradering men återkommer inom någon vecka större snabbare o bättre än nånsin. Den här veckan bjuder vi på Welle Erdball Babian Andreas Grega Redigerad 25 februari, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Siestafestivalen släpper: * Röyksopp [NO] - exklusiv festivalspelning i Sverige * The Hives - premiär på deras svenska festivalspelningar * Built to Spill [uS] * Bruket * Näääk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Yran har släppt nya akter. Teddybears, & några till.. Inget "jätte" intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Siestafestivalen släpper: * Röyksopp [NO] - exklusiv festivalspelning i Sverige * The Hives - premiär på deras svenska festivalspelningar * Näääk Oj, väldigt bra! Beställde äntligen min Emmabodafestival-biljett. Ingen återvändå nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Ser ut att bli en 1-dagsbiljett(torsdagen) för mig till Sweden Rock, men det innebär inte att jag inte hänger runt på campingen de andra dagarna. Då blir det att se Slayer och Danzig, som det ser ut nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 LCD Soundsystem Local Natives Marina and the Diamonds till Way Out West. Sen tror jag Hultsfred släpper 30 Seconds to Mars på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 V festival släpper Kings Of Leon Kasabian Stereophonics Faithless The Prodigy David Guetta The Kooks Paul Weller Paolo Nutini Florence And The Machine Madness White Lies Skunk Anansie Mika Goldfrapp The Temper Trap La Roux Newton Faulkner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Sen tror jag Hultsfred släpper 30 Seconds to Mars på onsdag. Idag tillochmed! Dessutom Killswitch Engage, Midlake, och The Dirty Youth (inte att förknippas med Chuck Bass' band The Filthy Youth) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 30 Seconds To Mars kommer även till Pier Pressure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Idag tillochmed! Dessutom Killswitch Engage, Midlake, och The Dirty Youth (inte att förknippas med Chuck Bass' band The Filthy Youth) Ett väldigt starkt släpp, med tanke på att både 30 Seconds to Mars och Killswitch spelar Pampas, folk var annars rädda för att 30stm skulle ta upp en Hawaii-slot. Dock sjukt tråkigt annars, ingenting för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts