Martin-123 Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Enligt aftonbladet kommer GnR till Sweden rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Wolfmother-ryktena var bara halvsanna. Peace and Love: Wolfmother (AUS) Mastodon (US) Imperial State Electric Shout Out Louds Gallows (UK) Donkeyboy (NO) A Day to Remember (US) Tutankamon Andreas Grega Rootvälta Housemeister (DE) Hultsfred: Wolfmother (AUS) Two Door Cinema Club (UK) Yuksek (FR) Everlast (US) Two Door Cinema Club är riktigt sköna. Guns 'N' Roses är i princip klara för Sweden Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Till Arvika. Peace and Love: Whoa, bra bokningar! Nu blev jag sjukt sommar-pepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Fan, tråkiga släpp till P&L hittills. De som anses vara "dragplåster" just nu är Europe, Kent och kanske Wolfmother då... De enda jag verkligen vill se just nu är Grega, Wolfmother och till viss del Kent och även Europe bara för att få lite Hot Rod-vibbar. Men det känns än så länge rätt ovärt att köpa en biljett för 1500 kr för något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Akterna jag skulle se är Kent, Mew, Vitalic, Shout Out Louds, och kanske Andreas Grega och Wolfmother. Det är okej bokningar, men inget jag åker för, och sen får man ju ha i åtanke att de dränks i den massiva dynga skitband P&L bokar varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 N*E*R*D Till yran! Grym bokning imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 N*E*R*D Till yran! Grym bokning imo! Dom kommer även till Putte i Parken. Bra bokning, N*E*R*D är en svettig upplevelse live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Man märker att festivalerna inte gärna betalar extra för exklusivitet såhär i sämre tider - både Wolfmother- och N.E.R.D-bokningarna är resultat av bokningssamarbeten. I övrigt släpper Emmaboda: Entombed Kalle Baah Getaway Rock Festival: Megadeth Airbourne Sonic Syndicate Crucified Barbara Heaven's Basement Raubtier Quireboys The Generals Lavett Roskilde: CASIOKIDS (N) EFTERKLANG (DK) LINDSTRØM & CHRISTABELLE (N) Megadeth är en rätt fet bokning av debutanten GRF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 (redigerad) Haha, Pier Pressure har haft bandsläpp: HIM (FIN) Takida (S) The Sounds (S) Dead By April (S) Neverstore (S) Her Bright Skies (S) Redigerad 12 februari, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Enligt aftonbladet kommer GnR till Sweden rock! Verkar ju som Aftonhoran hade rätt för en gångs skull. Suger ganska hårt att GnR ska till SRF. Kommer springa runt massa killar som ser ut som brudar, och brudar som är heta brudar, fast är tillsammans med killar som ser ut som brudar. Jag talar självfallet om glam/sleaze-rockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Them Crooked Vultures till P&L! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Them Crooked Vultures till P&L! Och Roskilde. Jag är nöjd - alla trodde att det var Rage Against The Machine, som ju har bokats Rock Am Ring, som skulle släppas. The xx, La Roux och The Radio Dept till Way Out West. Grymt bra släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Billy Idol till Sweden Rock Festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Billy Idol till Sweden Rock Festival. Och Aerosmith! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Och Aerosmith! Såg det idag och dissar Download i år. De hade bra band att börja med, såg ut att bli riktigt awesome, men blev riktigt dåliga bandsläpp enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 SRF gick från fiasko till succé på en vecka. Guns n Roses, Billy Idol och Aerosmith är inte dåligt. Uffie och Feadz till Emmaboda, sista delen av Ed Banger-night. Riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Dags att uppdatera första posten, Tweak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Jaha nehe, jag vill se Them Crooked Vultures på svensk mark, men vette tusan om jag är sugen på P&L, och jag vet inte om jag har tid med Roskilde, vilket jävla dilemma. Varför kan dom inte komma och göra en renodlad spelning på typ cirkus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Värt att dra på metaltown tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Värt att dra på metaltown tror ni? Det är ju en galen lineup, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts