iweX Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Maskinen & Familjen var fetast på yran.. Teddybears var helt OK med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Maskinen & Familjen var fetast på yran.. Teddybears var helt OK med. Av de du skrev såg jag bara Teddybears, de var grymt bra tyckte jag! I övrigt såg jag The Ark, lite av Europe, Kent och Hoffmaestro. Sedan gick man förbi massa mindre band också. Bra yra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Hemma igen. Fan vad Emmaboda är bra. Digitalism, Erol Alkan och Andreas Grega var bäst. Crystal Castles var galet jävla röjigt. Hemma ockå. Såg CC, Digitalism, Rex The Dog som var mina huvudband. Erol Alkan och Tiga var sjukt grymma med. Tyvärr såg jag bara den sista låten med Andreas Grega. Ritkigt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Hemma ockå. Såg CC, Digitalism, Rex The Dog som var mina huvudband. Erol Alkan och Tiga var sjukt grymma med. Tyvärr såg jag bara den sista låten med Andreas Grega. Ritkigt bra ändå. Fett! Var bodde du? Erol Alkans twitter: "Emmaboda. Without a doubt the craziest crowd I have seen in years. Festival is completely off the chain. Insane." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 (redigerad) Fett! Var bodde du? Erol Alkans twitter: "Emmaboda. Without a doubt the craziest crowd I have seen in years. Festival is completely off the chain. Insane." Jag bodde en liten bit från Camp Böghockey, som låg på campingen bakom skogsscenen. Du då? Redigerad 1 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Jag bodde en liten bit från Camp Böghockey, som låg på campingen bakom skogsscenen. Du då? Bodde också vid Skogenscenen, om man gick in typ 25 meter bakom bajamajorna så hade vi vårt camp där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Emmaboda var insane. Såg ingen från forumet dock. Såg iof inte så mycket över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Ingen som är på väg till Finland i Oktober när Volbeat spelar? Hade vart fint att fara ett gäng på roadtrip dit. Mina vänner är för lama för såna påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Förra veckan släppte Way Out West Jay Electronica. Idag släpptes dom sista akterna för Way Out West, och dom fortsätter som föregående år att släppa TUNGA hiphop akter, Wu-Tang Clan kommer! även Shout Out Louds kommer. Till Stay Out West släppte dom: Laidback Luke Glasvegas DJ-set Promoe & CosMIC aka Freedom Writers Kriget Radio Slave Bombus Mrtn Sthlm Beat Där kommer det komma fler akter, förra veckan släppte dom Axwell Trash Talk Tinie Tempah Graveyard Steget Daniel Gilbert Till Stay Out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Wu-Tang Clan till WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Wu Tang och MIA, fy fan alltså! Två band som ligger på top i min vilja se-lista. Har varit nära två gånger... Var på Arvika när M.I.A ställde in och i New York när Wu-Tang hade spelning, som dessvärre var fullbokad. 13 Augusti är jag mitt uppe i en mattekurs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Vad kostar WOW? Är det värt i övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Vad kostar WOW? Är det värt i övrigt? Det står på hemsidan vad det kostar Det är väl bara du som kan avgöra om det är värt eller inte, kolla spelschemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Det står på hemsidan vad det kostar Det är väl bara du som kan avgöra om det är värt eller inte, kolla spelschemat Räknade med snabbt svar eftersom att jag inte kan googla.. Sorry Jag tänkte inte bandmässigt utan snarare hur område osv är upplagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Räknade med snabbt svar eftersom att jag inte kan googla.. Sorry Jag tänkte inte bandmässigt utan snarare hur område osv är upplagt Ingen camping men jävligt bra artister. Själv skulle jag aldrig sätta min fot där oavsett vem som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Är det värt i övrigt? Jag var där 2008, och tyckte att det var sjukt bra. Det är en härlig stad, Göteborg. Det är väl bara du som kan avgöra om det är värt eller inte, kolla spelschemat ...men det är ju inte bara artisterna som dikterar ifall en festival är bra eller ej. Han kanske ville ha vittnesredogörelser och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 ...men det är ju inte bara artisterna som dikterar ifall en festival är bra eller ej. Han kanske ville ha vittnesredogörelser och sådant. Men ändå, förutom musiksmaken som är personlig så är nästan alla andra aspekter också personliga. Gillar man stadsfestival? Åker man med bra människor? Har man festivalsuget? Osv. 25000 personer tycker det är värt att gå på Way Out West, ska Plaisir bli en av dem... - endast GTAsajten kan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 (redigerad) Emmaboda var insane. Såg ingen från forumet dock. Såg iof inte så mycket över huvud taget. Jag tror jag såg dig en gång. Misstänkta du satt och chillade bland många andra framför Ängen-scenen. Ingen aning om vilka som skulle spela men det var mitt på dagen. Jag fick en liten "- Åh fan, den där killen är rätt lik GTAsajten P-C." i huvudet. Kanske inte var du. Strunt samma. Anyway, coolt som fan med Wu-Tang Clan till WOW. Även om jag inte är sådär extremt insatt i deras musik är dem ju klassiker. Dock blir det inget mer för mig i år. Får se vilka lineups som kommer nästa år och vad man tar vägen. Redigerad 3 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Jag tror jag såg dig en gång. Misstänkta du satt och chillade bland många andra framför Ängen-scenen. Ingen aning om vilka som skulle spela men det var mitt på dagen. Jag fick en liten "- Åh fan, den där killen är rätt lik GTAsajten P-C." i huvudet. Kanske inte var du. Strunt samma. Om det var det stora campet vid ängen-scenen var det jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Men ändå, förutom musiksmaken som är personlig så är nästan alla andra aspekter också personliga. Gillar man stadsfestival? Åker man med bra människor? Har man festivalsuget? Osv. Okej, men med det resonemanget om personlig smak kan man ju undra varför man då ska rådfråga någon om något överhuvudtaget. All respekt, men jag tycker du är fånig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts