Karatemorfar Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 (redigerad) Peace and Love var fett som FAN. NU TAGGAR VI FÖR ARVIKA!!!!!! Har gjort en liten arvika playlist också. bara ett par låtar av några utvalda artister. http://open.spotify.com/user/cmts/playlist...oWOy04rGYuCqJnb Redigerad 5 juli, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 P&L var stört bra! Jay-Z var mitt livs största upplevelse. Jag grät. Kommer nog aldrig vara funktionär igen, dock. Man missar på tok för mycket. Spottade elizaar och karatemorfar förutom Eudoros och Sikorka vilka jag tillbringade mycket tid med. Scannade efter Axel och xtreeem, men utan lycka. Dunkade även till Julian Casablancas brevid Johan Palm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 P&L var stört bra! Jay-Z var mitt livs största upplevelse. Jag grät. Kommer nog aldrig vara funktionär igen, dock. Man missar på tok för mycket. Spottade elizaar och karatemorfar förutom Eudoros och Sikorka vilka jag tillbringade mycket tid med. Scannade efter Axel och xtreeem, men utan lycka. Dunkade även till Julian Casablancas brevid Johan Palm Det var fett bra, trots min jävliga förkylning sista dagen. Gick och la mig direkt efter Jay-Z. Var såg du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Det var fett bra, trots min jävliga förkylning sista dagen. Gick och la mig direkt efter Jay-Z. Var såg du mig? På campingen, ganska nära sjukvårdsbyggnaden. Du var förvånansvärt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 The Magic Numbers till Popaganda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Hemma efter en liten resa neråt landet. Panik nu iom att jag måste få ordning på all tvätt och dylikt till på måndag morgon. Men det ska nog gå bra! ARVIKA nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Hemma efter en liten resa neråt landet. Panik nu iom att jag måste få ordning på all tvätt och dylikt till på måndag morgon. Men det ska nog gå bra! ARVIKA nästa! DET KOMMER BLI FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 öland roots, nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 öland roots, nån? Möjligt att jag plankar in någon dag eller två, även om det ryktas att säkerheten höjs i år. Ska du dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 DET KOMMER BLI FETT! Att det kommer! Ska visserligen jobba som en idiot tydligen men det kommer ändå bli fett roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 NU ÅKER VI! BYE LINKÖPING HELLO ARVIKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Möjligt att jag plankar in någon dag eller två, även om det ryktas att säkerheten höjs i år. Ska du dit? yes, har köpt ticket till och med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 NU ÅKER VI! BYE LINKÖPING HELLO ARVIKA! Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Imorgon vid 10.30 drar vi upp till Arvika. Taggar sjukt mycket just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 http://www.alltomstockholm.se/start/article1155738.aos Fuck aina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Vi är otroligt ledsna över att måsta meddela att Masshysteri har blivit tvungna att ställa in i sista sekund. Vi har däremot tummat på att de kommer till Skellefteå senare i höst. Ersätter gör istället Magnus Ekelund & Stålet. En till tråkig nyhet är att Prop Dylan har fått förhinder, ersätter gör Umeåbandet Invasionen. Synd Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 (redigerad) Trästockfestivalen 2010 är över. Var riktigt najs, fick se Khoma som var i princip enda anledningen till varför jag for dit (bortsett från att träffa gamla polare). Röjde även loss till Sonic Syndicate, så nu har jag förjävla ont i nacken (bör tilläggas att jag även var packad som ett svin och inte visste när jag fått nog av röj). Såg även ett grymt bra Skellefteåband, Stolen Deer, som alla på forumet bör kolla upp http://open.spotify.com/album/2ognbNHLPolNMh3T4sEpL9 Redigerad 27 juli, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 www.dragonflyfestival.org/ Där spelar mitt band i Augusti och alla som kan borde komma. Inte bara för oss, så klart. För att det är en hel del bra band där, för att det är en ambient-festival, för att man kan paddla kanot, lyssna på akustiska akter i hyddor bredvid en öppen eld, och för att det är en otroligt skön stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Rullar mot Emmaboda om någon timme eller två, måste bara förbi Netonnet och köpa en bandare. Pissväder nu men ska bli fint både imorgon och på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Hemma igen. Fan vad Emmaboda är bra. Digitalism, Erol Alkan och Andreas Grega var bäst. Crystal Castles var galet jävla röjigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts