AngryAxel Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Wolfmother ställer in P&L "Sent idag nås vi av veckan andra tråkiga besked. Wolfmothers spelning på Peace & Love ställs in. Vi mottog nyss detta meddelande från Wolfmothers management: ”I regret to inform you that due to medical reasons Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly and as such we have been forced to cancel the full European tour for June and July including Peace & Love on 1st July, 2010” Så tyvärr kommer varken Mastodon eller Wolfmother uppträda på P&L i år. Ersättare letas frenetiskt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Wolfmother ställer in P&L "Sent idag nås vi av veckan andra tråkiga besked. Wolfmothers spelning på Peace & Love ställs in. Vi mottog nyss detta meddelande från Wolfmothers management: ”I regret to inform you that due to medical reasons Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly and as such we have been forced to cancel the full European tour for June and July including Peace & Love on 1st July, 2010” Så tyvärr kommer varken Mastodon eller Wolfmother uppträda på P&L i år. Ersättare letas frenetiskt." Men.. Det borde ju helt enkelt påverka hultsfred också.. vilket betyder att typ det enda jag sjukt mycket ville se inte kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Men.. Det borde ju helt enkelt påverka hultsfred också.. vilket betyder att typ det enda jag sjukt mycket ville se inte kommer? Så är det. De ställer in där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Men.. Det borde ju helt enkelt påverka hultsfred också.. vilket betyder att typ det enda jag sjukt mycket ville se inte kommer? Det var som för mig när M.I.A ställde in Arvika, är fortfarande sur för det! Popaganda blir nog min festival i år, lokalt och jävligt bra skit bokat hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) Wolfmother ställer in P&L "Sent idag nås vi av veckan andra tråkiga besked. Wolfmothers spelning på Peace & Love ställs in. Vi mottog nyss detta meddelande från Wolfmothers management: ”I regret to inform you that due to medical reasons Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly and as such we have been forced to cancel the full European tour for June and July including Peace & Love on 1st July, 2010” Så tyvärr kommer varken Mastodon eller Wolfmother uppträda på P&L i år. Ersättare letas frenetiskt." Sjukt tråkigt... Lär vara svårt att hitta fullgoda ersättare på så kort notis, men får hoppas att de lyckas kroka något fett. edit: Mustasch ersätter Mastodon @ Sweden Rock. Hoppas själv att de inte ersätter dem på P&L med, gillar de inte alls... Finns säkerligen väldigt många som gör det dock så sett till helheten så är det säkert ett bra alternativ. Redigerad 30 maj, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Meshuggah ersätter Mastodon @ P&L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Åker till Sweden Rock Festival om åtta dagar! Fesdt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Åker till Sweden Rock Festival om åtta dagar! Fesdt! Åker om nio dagar jag, fick bara tag i 3-dagars biljett, men spelar ingen roll då ingen av banden jag ville se spelar på Onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Åker om nio dagar jag, fick bara tag i 3-dagars biljett, men spelar ingen roll då ingen av banden jag ville se spelar på Onsdag! Jag har bara biljett till onsdagen, men jag ska hänga på campingen resten av dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Hultsfred inplanerat. Så länge jag inte får betalt jobb så är det vad som gäller. Stor chans att jag hamnar på Arvika också. Aldrig varit där så det kan bli intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 (redigerad) Popaganda har släppt: Familjen Hurts This Is Head Washed Out Vit Päls tidigare bokningar är: Belle & Sebastian Hot Chip Robyn Shout Out Louds Neon Indian Redigerad 1 juni, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Skoj med Hurts och Washed Out, två akter jag har kollat in ganska mycket på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 The Chemical Brothers till Way out West. Även mer klubbakter släpps: The Low Anthem Laura Marling Caribou Rye Rye Fake Blood Chapel Club Field Music Shearwater Bear In Heaven jj Villagers Vit Päls Andreas Söderlund Sleepy Sun Riktigt ballt med The Chemical Brothers och Caribou. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Biffy Clyro ersätter Wolfmother @ P&L. Fan vad lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 (redigerad) Biffy Clyro ersätter Wolfmother @ P&L. Fan vad lamt. Jag tycker det är en jävligt bra ersättare, kanske inte riktigt lika stor men jävligt bra och bättre än Johnossi som ersatte på Hultsfred. Att de bokar Roky Eriksson med Okkervil River är även det fett. För övrigt ett genidrag från P&L att byta helg, fan vad artister de plockat från Hove i Norge alltså. Snacka om att den helgen är Nordens stora festivalhelg - Hove, Roskilde och P&L. Hove 2010 måste ju gå till historien som en av de bästa festivalerna i Nordens historia (för folk med min musiksmak i alla fall): http://www.hovefestival.com/uploads/Dagsprogram2010eng.jpg Roskilde 06 står sig rätt bra också. Redigerad 10 juni, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Jag tycker det är en jävligt bra ersättare, kanske inte riktigt lika stor men jävligt bra och bättre än Johnossi som ersatte på Hultsfred. Att de bokar Roky Eriksson med Okkervil River är även det fett. För övrigt ett genidrag från P&L att byta helg, fan vad artister de plockat från Hove i Norge alltså. Snacka om att den helgen är Nordens stora festivalhelg - Hove, Roskilde och P&L. Hove 2010 måste ju gå till historien som en av de bästa festivalerna i Nordens historia (för folk med min musiksmak i alla fall): http://www.hovefestival.com/uploads/Dagsprogram2010eng.jpg Roskilde 06 står sig rätt bra också. Gillar inte alls det jag har hört från Clyro, men samtidigt har jag förståelse över att det är oerhört svårt att lyckas landa en ersättare som spelar i samma viktklass som Wolfmother, så under omständigheterna är det säkert bra gjort och säkert många som blev rätt nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Gillar inte alls det jag har hört från Clyro, men samtidigt har jag förståelse över att det är oerhört svårt att lyckas landa en ersättare som spelar i samma viktklass som Wolfmother, så under omständigheterna är det säkert bra gjort och säkert många som blev rätt nöjda. Lyssna på Puzzle från 2007, ifall du pallar försöka. Eminent skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Roky Eriksson med Okkervil River gjorde ett riktigt bra album tillsammans så det är en bokning av hög rang på P&L, Roky är en levande legend. Det var väl det som P&L bjuder på i år, och återigen kan man säga att dom lyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Nu börjar det ju närma sig två veckors festivalande. Först hultsfred och sen direkt upp på måndagen till Arvika. Nu tänkte jag ta reda på vilka homofiler som tänkt besöka Hultsfredsfestivalen samt Arvika. Är det många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Nu börjar det ju närma sig två veckors festivalande. Först hultsfred och sen direkt upp på måndagen till Arvika. Nu tänkte jag ta reda på vilka homofiler som tänkt besöka Hultsfredsfestivalen samt Arvika. Är det många? Jag ska på Hultsfred, åtminstone någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts